וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת התעמלות המכשירים חולמת: "אפשר לקוות לזהב באליפות אירופה"

10.8.2018 / 9:41

לראשונה, שלושה מתעמלים ישראלים (דולגופיאט, שטילוב ומדבדב) ישתתפו בגמר שיתקיים ביום א' ובמשלחת מאושרים: "אחרי לונה, גם אנחנו יכולים לקוות לזהב עם ההופעות הנהדרות במוקדמות"

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי. GettyImages
אפשר לעשות את זה? דולגופיאט/GettyImages

אופטימיות גדולה במשלחת הישראלית לאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים הנערכת בגלזגו שבסקוטלנד. בפעם הראשונה יהיו לישראל שלושה מתעמלים בגמר שייערך ביום ראשון אחר הצהריים ובמשלחת היה מי שאמר הבוקר (שישי): "אחרי שלונה צ'מטאי הביאה את הזהב בברלין, גם אנחנו יכולים לקוות לזהב עם ההופעות הנהדרות של המתעמלים במוקדמות".

אמש העפילו ארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב לגמר תרגיל הקרקע. דולגופיאט, סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע, סיים ראשון במוקדמות עם ציון של 14.666 והוא מועמד חזק למדליה. שטילוב, שבעבר גרף אינספור הישגים ומדליות, הוכיח כי הוא עדיין בטופ האירופי כאשר סיים שביעי בתרגיל הקרקע ועלה לגמר עם ציון של 14.266.

בשולחן הקפיצות היה זה הישראלי אנדריי מדבדב שסיים ראשון במוקדמות וגם הוא יתחרה בתרגילי הגמר ביום ראשון.

בתחרות הקבוצתית הגיעה ישראל לראשונה למקום העשירי כאשר אל השלושה הצטרפו מישה סורוקין ואלכס מיאקינין עם תרגילים טובים. המקום העשירי והמכובד של ישראל לא זיכה אותה בהעפלה לגמר, אך עצם הרכבת נבחרת מתעמלי מכשירים שמגיעה למקום העשירי היא כבר הישג בפני עצמו עבור איגוד ההתעמלות הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully