וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: הפועל פתח תקוה, קטמון, מרמורק ואחי נצרת בחצי הגמר

שלב הבתים הסתיים. הפועל פתח תקוה נעצרה אחרי 1:1 נגד כפר סבא, גם קטמון איבדה נקודות ראשונות (1:1 מול נס ציונה). מרמורק העפילה בזכות 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה, איכסל - אחי נצרת 3:1

שחקן מכבי אחי נצרת, אמג'ד סלימאן. קובי אליהו
אחי נצרת מוכנה לליגה. סלימאן/קובי אליהו

הערב (חמישי) נערך המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים בגביע הטוטו בליגה הלאומית. הפועל פתח תקוה, הפועל קטמון, הפועל מרמורק ואחי נצרת עלו לחצי הגמר אחרי שזכו בראשות הבתים שלהן.

בית א'

אחי נצרת ניצחה את הפועל איכסל 1:3 בחוץ והעלתה את המאזן שלה ל-7 נקודות מ-9 אפשריות. אמג'ד סלימאן, אנס דאבור ועידו אקסברד כבשו למנצחת, ציון צמח הבקיע לאיכסל. הפועל עכו רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם תבוסה 3:0 להפועל נצרת עילית (ז'וליו סזאר, יהונתן לוי, פדרו סאס).

בית ב'

הפועל פתח תקוה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונפרדה מהפועל כפר סבא ב-1:1 (מור שקד כבש לפתח תקוה, עומר פדידה השווה). הפועל עפולה שוב הובסה, הפעם 3:0 על ידי הפועל ניר רמת השרון. מוטי מלכה כבש צמד וגיטה בקארי הוסיף אחד. לקבוצה מהעמק 0 נקודות מ-9 אפשריות והפרש שערים 10:0.

בית ג'

הפועל מרמורק גברה על בית"ר תל אביב רמלה 0:1 בחוץ (הייתם חלבי) ועלתה על חשבונה למקום הראשון בטבלת הבית. הפועל רמת גן רשמה ניצחון בכורה, 1:2 על בני לוד. מאיר כהן ואופיר בנבנישתי מצאו את הרשת של לוד, אנואר מורד רק צימק.

בית ד'

סקציה נס ציונה עצרה את הפועל קטמון עם 1:1 (אושר אבו לנס ציונה, עומר אגבדיש לקטמון). הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון בכורה, 1:2 על הפועל אשקלון משערים של גיל יצחק ואבי בוטבול. אור חסידים השווה זמנית לאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully