וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אוהדי שטורם גראץ פגעו בקוון והמשחק הופסק, זניט ופיינורד הושפלו

אוהדי הקבוצה האוסטרית השליכו פחיות בירה בהפסד 2:0 לא.א.ק לרנקה. הרוסים הפסידו 4:0 לדינמו מינסק וההולנדים ספגו מפלה באותה תוצאה מול טרנצ'ין. 1:1 בין סרפסבורג לרייקה

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים את הראשון/GettyImages

סיבוב המוקדמות השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית נפתח היום (חמישי) עם משחקים רבים כשבמוקד עמדו גם כמה קבוצות גדולות, כמו ר.ב. לייפציג, סביליה, זניט סנט פטרסבורג ואחרות. המשחק בין שטורם גראץ לבין א.א.ק לרנקה הוספק כמעט לחצי שעה לאחר שהאוהדים האוסטרים פצעו את הקוון באמצעות השלכת פחיות בירה.

שחקני טרנצ'ין חוגגים. AP
שחקני טרנצ'ין בטירוף/AP

דינמו מינסק - זניט סנט פטרסבורג 0:4

אחת התוצאות המטורפות שנראו בליגה האירופית בשנים האחרונות, והיו במפעל הזה כמה תוצאות מדהימות. זניט סנט פטרסבורג, שהגיעה עד לשמינית הגמר בעונה שעברה, הושפלה והובסה על ידי דינמו מינסק הקטנה באחד המשחקים המביכים שהיו לה. אורוש ניקוליץ' העלה את הבלארוסים ליתרון עם שער די מביך מבחינת זניט בדקה ה-12. ניקוליץ' בעט כדור חופשי מצד ימין, השוער יורי לודיגין חלם וספג, 0:1 לדינמו מינסק. הבלארוסים כבשו את השער השני בדקה ה-32 כשהפעם הכובש היה ולדימיר חבאשצ'ינסקי בתום מהלך קשה מאוד, וזה 0:2. נינו גאלוביץ' כבש את השלישי בדקה ה-41 והבושה של זניט הולכת וגדלה. בדקה ה-67 השלים ניקוליץ' צמד עם בעיטה יפה ברגל שמאל לפינה הקרובה וקבע 0:4 עצום לדינמו מינסק. אגב, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שקבוצה בלארוסית מצליחה לנצח קבוצה רוסית במפעל אירופי כלשהו. ב-13 המשחקים שקדמו למשחק הזה המאזן עמד על 12 ניצחונות לקבוצות הרוסיות לעומת תיקו בודד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרנצ'ין - פיינורד 0:4

ההולנדים הושפלו ונמחצו על ידי הקבוצה הסלובקית, שהובילה 0:3 כבר במחצית ו-0:4 כבר בדקה ה-63. אנטוניו מאנצה כבש שלושער כשהראשון שלו הגיע בדקה השישית אחרי מהלך קבוצתי יפה מאוד. השני שלו ושל הקבוצה שלו הגיע בדקה ה-37 אחרי טעות אומללה במיוחד של ההגנה האורחת וזה כבר 0:2. פליפ אזאנגו כבש את השלישי בדקה ה-44 אחרי עוד טעות גדולה של בלם פיינורד ובדקה ה-63 הגיעה המנה האחרונה כשמאנצה ניצל עוד טעות בהגנה ובעט בגלישה יפה פנימה את ה-0:4 הענק.

רלף ראנגניק מאמן ר.ב. לייפציג. GettyImages
ראנגניק ולייפציג ספגו שער מיותר מבחינתם בדקה ה-94/GettyImages

ר.ב. לייפציג - קראיובה 1:3

הגרמנים, שצלחו בקלות את סיבוב המוקדמות השני, נראים במצב מצוין גם הפעם על מנת להמשיך לסיבוב הפלייאוף של המוקדמות למרות שהם עוד עלולים להצטער על השער שספגו בדקה ה-94. הקבוצה של רלף ראנגניק, שעומד על הקווים העונה עד שיוליאן נאגלסמן יגיע בעונה הבאה, השיגה מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין. איברהימה קונאטה בן ה-19 כבש את השער הראשון בדקה ה-25 אחרי שקווין קאמפל הגביה קרן משמאל והבלם הצעיר נגח למשקוף ופנימה את ה-0:1. מתיאוס קוניה, גם הוא בן 19, כבש את השער השני בדקה ה-77 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של יוסוף פאולסן. הדני כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-88 כשהגיע לכדור שחזר מהקורה לאחר כדור חופשי יפה של אמיל פורסברג ובעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-94 איבן מארטיץ' צימק וקבע את תוצאת המשחק, לרומנים יש תקווה לקראת הגומלין.

שטורם גראץ - א.א.ק. לארנקה 2:0

המשחק שסיפק את האירועים הקשים של הערב. ההתמודדות בין האוסטרים לקפריסאים הופסקה כמעט למשך חצי שעה בשל התפרעות אוהדי גראץ. במצב של 0:2 לקפריסאים, האוהדים האוסטרים השליכו פחיות בירה על הקוון שנפגע ונפל על הדשא כשדם מכסה את ראשו. השופט הראשי שקל להפסיק את המשחק, אך בסופו של דבר חידש אותו לאחר שהקוון הפגוע קיבל טיפול רפואי מקיף. הנהלת המועדון האוסטרי פרסמה הודעת גינוי להתנהגות אוהדיה בה נאמר: "אנו תמיד רואים בכדורגל כאירוע משמח, אולם מה שקרה היום מכתים את שם המועדון והדבר הזה אינו מקובל בשום צורה. משחק הוגן עומד בראש סדר העדיפויות שלנו". נראה שהודעת הגינוי לא תמנע עונש כבד שיוטל על האוסטרים. את השערים לזכות לרנקה כבשו טרויולס (46) ואיבן טריצ'קובסקי (77).

השופט לאחר שנפגע

סביליה - ז'לגיריס וילנה 0:1

למרות שפתחה בהרכב חזק, הקבוצה הספרדית לא הצליחה לגמור את הסיפור בתום משחק אחד ברמון סאנצ'ס פיסחואן. אבר באנגה כבש בדקה ה-34, אבל עד הסיום סביליה לא הצליחה להגדיל את התוצאה.

סרפסבורג - רייקה 1:1

המפגש ממנו תצא היריבה הפוטנציאלית של מכבי תל אביב עדיין רחוק מהכרעה אחרי תיקו בנורבגיה. כריסטופר זכריאסן כבש עבור סרפסבורג בדקה ה-72, אבל אלכסנדר גורגון איזן בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully