וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו ספורטאי השנה תשע"ח? הצביעו בסקר של וואלה! ספורט

לונה צ'מטאי להטה עם זהב היסטורי, יובל זוסמן הוכתר ל-MVP באליפות אירופה, מונס דאבור כבש עוד פסגה, עומרי כספי זכה לשחק באלופת ה-NBA, חנן ממן העיר את באר שבע, שגיא מוקי הקפיץ מדינה שלמה, דיא סבע חורר רשתות ודיאנה ויסמן ניפצה שיא מיתולוגי. הצביעו למועמד שלכם

עוד שנה של ספורט ישראלי עם לא מעט הישגים, וגם לא מעט אכזבות, תסתיים עוד מעט, ולקראת ראש השנה המתקרב אנחנו מזמינים אתכם לבחור מבין שמונת הספורטאים הבאים ולקבוע: מי הוא ספורטאי השנה לשנת תשע"ח?

מונס דאבור - שנתיים אחרי שהוכתר למלך השערים של שוויץ, הפך השנה גם למלך השערים של אוסטריה עם 22 שערים, ואף סחף את רד בול זלצבורג עד לחצי גמר הליגה האירופית.

חנן ממן - אחרי חצי עונה מוצלחת במדי הפועל חיפה, עבר בינואר להפועל באר שבע והוציא אותה ממשבר כל הדרך לאליפות שלישית ברציפות עם 8 שערים ב-14 משחקים.

דיא סבע - מלך השערים של ליגת העל הוביל את העולה החדשה לפלייאוף העליון עם עונה נפלאה שכללה 24 שערים.

יובל זוסמן - אחרי עונה בה לא קיבל הזדמנויות רבות במדי מכבי תל אביב, הוליך את נבחרת העתודה לזכייה היסטורית באליפות אירופה ונבחר לשחקן המצטיין של הטורניר.

עומרי כספי - הוא אומנם נחתך מגולדן סטייט רגע לפני הפלייאוף, אבל הספיק להעביר עונה כמעט שלמה במדי אלופת ה-NBA, בה שיחק 53 משחקים, מהם 7 בחמישייה, ולרשום ממוצעים של 5.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-14 דקות למשחק.

לונה צ'מטאי-סלפטר - עונת הפריצה של האתלטית בת ה-29 הגיעה לשיאה באליפות אירופה בברלין, בה זכתה במדליית זהב בלתי נשכחת בריצת ל-10,000 מטר, והפכה לאתלטית הישראלית הראשונה שמוכתרת לאלופת אירופה. לאחר מכן החמיצה מדליה בגמר הריצת ל-5,000 מטר כשטעתה וחשבה שההקפה הלפני אחרונה היא האחרונה.

חנה קנייזבה מיננקו - היא אומנם סיימה את גמר אליפות אירופה בדמעות של אכזבה על טעות שעלתה לה במדליה, אבל האתלטית הבכירה של ישראל בשנים האחרונות סיימה במקום החמישי ביבשת ורשמה עוד הישג נאה.

דיאנה ויסמן - בגיל 19 בלבד היא שברה את השיא הישראלי המיתולוגי של אסתר רוט שחמורוב כשקבעה 11.38 שניות, וסיימה המתנה של 46 שנה לשבירת השיא.

ארטיום דולגופיאט - בגיל 21 היורש של אלכס שטילוב הוכיח שהוא כבר בטופ העולמי, עם מדליית כסף בתרגיל הקרקע באליפות העולם ומדליית כסף בתרגיל הקרקע באליפות אירופה.

שגיא מוקי - רגע השיא של אליפות אירופה בג'ודו שנערכה בתל אביב הגיע כשמוקי זכה במדליית זהב במשקל עד 81 ק"ג, והפך לישראלי הראשון שמוכתר כאלוף אירופה בשתי קטגוריות משקל שונות.

לינוי אשרם - אחרי שהוכתרה לספורטאית השנה של גולשי וואלה! ספורט בשנה שעברה בזכות שתי מדליות ארד באליפות העולם שקטפה בגיל 18, המתעמלת האומנותית המשיכה להרשים גם השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully