וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע רוג'רס: נובאק דג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי, אנג'ליק קרבר הודחה

הסרבי ניצח 3:6, 4:6 את פולנסקי הקנדי ומחכה בסיבוב הבא למנצח במפגש המסקרן בין ציציפאס לתים. הגרמנייה הפסידה 6:4, 6:1 לקורנה. שראפובה הביסה 0:6, 2:6 את קסאטקינה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עשה את שלו. דג'וקוביץ'/רויטרס

גביע רוג'רס, מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים ומסבב הפרמייר של הנשים, נמשך היום (רביעי) עם המדורגים הבכירים. טורניר הגברים נערך בטורונטו בעוד זה של הנשים במונטריאול.

גברים

אלוף ווימבלדון נובאק דג'וקוביץ', המדורג 10 בעולם, הצליח לעלות לסיבוב השלישי עם ניצחון שני בתוך 24 שעות אחרי 3:6, 4:6 מול פטר פולנסקי הקנדי (121). נולה היה ביום הגשות מצוין והפציץ 7 אייסים כשהוא מדייק ב-63% מההגשות הראשונות שלו. בסיבוב השלישי ישחק הסרבי נגד המנצח במפגש המסקרן בין סטפנוס ציציפאס לדומיניק תים, שיהווה שחזור של המפגש שלהם בסיבוב השני של רולאן גארוס השנה.

נשים

בצד של הנשים נרשמה הפתעה גדולה כשאליזה קורנה הצרפתייה הוותיקה, המדורגת 34 בעולם, ניצחה 4:6, 1:6 את אלופת ווימבלדון והמדורגת רביעית בעולם אנג'ליק קרבר בסיבוב השני. זו הייתה הפעם השנייה שקורנה מנצחת את קרבר במפגש החמישי שנערך ביניהן וגם בפעם השנייה ברציפות. גם אליסון ואן אויטבנק הבלגית (41), שרשמה טורניר מצוין בווימבלדון, הודחה אחרי שהפסידה 7:6 (7), 6:2 לאשלי בארטי האוסטרלית (16 בעולם).

מריה שראפובה, המדורגת 22 בעולם, רשמה את אחד הניצחונות הגדולים שלה מאז החזרה שלה במהלך השנה שעברה. הרוסייה הוותיקה ניצחה 0:6, 2:6 את דריה קסאטקינה (12) תוך שעה ועוד 12 דקות בלבד. קיקי ברטנס, המדורגת 18 בעולם, שלחה את קרולינה פלישקובה (9) לארוז ועשתה את זה עם 2:6, 2:6 מרשים במיוחד.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
שראפובה עם ניצחון ענק/רויטרס
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
הדחה מוקדמת מהצפוי. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully