וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערות עלתה לרבע גמר אליפות אירופה דרג ב'

נבחרת ישראל ניצחה 66:76 את ליטא שהייתה בלתי מנוצחת עד כה, וכך עלתה למקום השני בבית והשיגה את הכרטיס לשמונה האחרונות. ביום שישי ב-14:30: רבע הגמר מול פינלנד

נבחרת הנערות של ישראל כדורסל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
חגיגה גדולה. נבחרת הנערות/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת הנערות של ישראל רשמה היום (רביעי) הישג מצוין, כשעלתה לרבע גמר אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון 66:76 על נבחרת ליטא, שהייתה בלתי מנוצחת עד כה. הנבחרת היתה צריכה ניצחון של מעל ארבע נקודות על הליטאיות כדי לעלות מהמקום השני בבית ולהדיח את נבחרת יוון, הנבחרת היחידה שניצחה אותה עד כה.

ישראל פתחה חזק מאד, היממה את הליטאיות ברבע הראשון ועלתה מהר מאד ליתרון דו ספרתי. דניאל קרש וליאור גרזון היו המוציאות העיקריות לפועל ושלוש שלשות ללא החטאה של רומי לוי קבעו הפרש שיא של 23 נקודות בתחילת הרבע השלישי.

לקראת הסיום התעוררה הנבחרת הליטאית, שאם הייתה מפסידה ביותר מ-13 נקודות הפרש הייתה מוצאת עצמה בחוץ. ההפרש קוזז עד שש בלבד דקה אחת לסיום, אבל סל ענק של גילי אייזנר עם הבאזר של שעון ההתקפה החזיר את היתרון לדו ספרתי וסיים את המשחק לטובת ישראל.

ביום שישי ברבע הגמר תתמודד ישראל מול נבחרת פינלנד, שסיימה ראשונה בבית המקביל עם מאזן נקי מהפסדים של 0:5. המשחק יתקיים בשעה 14:30, עם שידור ישיר בדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל. כדי לעלות לדרג א' תצטרך ישראל לסיים בין שלוש הראשונות באליפות.

קלעו לישראל: ליאור גרזון 18 (8 ריב'), דניאל קרש 15 (8 ריב', 7 אס'), רומי לוי 14, גילי אייזנר 13 (8 ריב', 8 אס'), אופיר קסטן רז 7, איילה רוט 7, גאיה סלס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully