וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לליגה: ליברפול ניצחה 1:3 את טורינו באנפילד, הזאר חזר למדי צ'לסי

רגע לפני מחזור הפתיחה בפרמיירליג, קלופ נתן את חולצת ההרכב לשחקני הרכש אליסון, קייטה ופאביניו, אך פירמינו, ווינאלדום וסטרארידג' כבשו. צ'לסי ניצחה 4:5 בפנדלים את ליון, הזאר כבש את הפנדל המכריע

נאבי קייטה ליברפול. רויטרס
נראה מבטיח מאוד. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

ביום ראשון תפתח באופן רשמי ליברפול סגנית אלופת אירופה את העונה שלה כשתארח את ווסטהאם במסגרת מחזור הפתיחה של הפרמיירליג. היום (שלישי) ערכה הקבוצה של קלופ את משחק ההכנה האחרון שלה עם ניצחון באנפילד, 1:3 מול טורינו האיטלקית.

קלופ הציג הרכב אימתני עם השלישייה הקטלנית בחוד, כשנאבי קייטה ופאביניו שחקני הרכש פתחו בקישור כמו גם אליסון השוער שהגיע מרומא הקיץ. רוברטו פירמינו חלוץ נבחרת ברזיל כבש את הראשון בבעיטה מרחוק בדקה ה-21 כשג'ורג'יו ווינאלדום הכפיל למרסיסיידרס כעבור שלוש דקות. אנדראה בלוטי חלוץ נבחרת איטליה צימק עם נגיחה מדויקת בדקה ה-31, אך דניאל סטארידג' אמר את המילה האחרונה עם שער שלישי בדקה ה-87.

אחרי שהובסה 5:0 מול אותה ליברפול במשחק ההכנה הקודם שלה, נאפולי של אנצ'לוטי גברה 1:3 על בורוסיה דורטמונד במשחק שנערך בסט גאלן שבשוויץ. ארקדיוש מיליק חלוץ נבחרת פולין כבש את הראשון כבר אחרי שבע דקות, ניקולה מקסימוביץ' הכפיל (29), מקסימיליאנו פיליפ צימק (65), אך חוסה קאייחון חתם בתוספת הזמן.

ג'רדאן שאקירי ליברפול. רויטרס
גם הוא קיבל דקות. ג'רדאן שאקירי/רויטרס

* צ'לסי סיימה ב-0:0 מול ליון במשחק ההכנה שלה וניצחה בסופו של דבר 4:5 בפנדלים במשחק ההכנה האחרון שלה לפני פתיחת הליגה, אבל התוצאה הסופית היא רק שולית לאור האירועים שמסביב. ראשית, אוהדי צ'לסי ראו העונה לראשונה את אדן הזאר במדי הקבוצה, אחרי השמועות הארוכות על האפשרות שיעזוב לריאל מדריד, כשהבלגי נכנס כמחליף בדקה ה-68. גם וויליאן שוב הוליך את קבוצתו, עם סרט הקפטן על זרועו, אחרי שהבהיר שגם הוא נשאר. המשחק הגיע לבעיטות הכרעה מ-11 מטר, ורוב גרין, שבגיל 38 שיחק לראשונה במדי צ'לסי (החליף את קבאז'רו, לאור אי הוודאות בנוגע לעמדת השוער של הקבוצה), הדף את הפנדל היחיד שהעניק לצ'לסי 4:5 על הצרפתים. ומי ניגש לבעוט את הפנדל האחרון והמכריע? כן, אדן הזאר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוב גרין שוער צ'לסי. רויטרס
ערב לא רע. גרין/רויטרס
רוב גרין, אדן הזאר, צ'לסי. GettyImages
רגע יפה. הזאר מברך את גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully