וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם זליקוביץ' סיכם את תנאיו במכבי רחובות

7.8.2018 / 20:25

חיזוק מרשים לקבוצה של רועי חגאי: הגארד-פורוורד (28, 1.92) ששיחק בחמש העונות האחרונות בליגת העל, ואף היה חלק מסגל נבחרת ישראל, צפוי לחתום. גם אפיק ניסים בין המועמדים להצטרף לסגל

אבירם זליקוביץ' שחקן בני הרצליה מול דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עובר לליגה הלאומית. אבירם זליקוביץ'/ברני ארדוב

אחרי חמש עונות בליגת העל, אבירם זליקוביץ' צפוי לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. הגארד-פורוורד שהעביר את רוב הקריירה שלו בליגה הראשונה בבני הרצליה, סיכם את תנאיו במכבי רחובות בעלת היומרות וצפוי לחתום בקבוצה של רועי חגאי.

זליקוביץ' (28, 1.92) היה אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית במדי הפועל כפר סבא לפני שחתם בקיץ 2011 בהפועל תל אביב ואף עלה עם הקבוצה לליגת העל. למרות זאת, נשאר עונה נוספת בלאומית כשחתם ככוכב של עירוני נהריה, אך למרות עונה מוצלחת מבחינה אישית, הקבוצה נעצרה בחצי גמר הפלייאוף מול מכבי הוד השרון של רועי חגאי. זליקוביץ' עלה בכל זאת לליגת העל וחתם בבני הרצליה כשהוא משמש כאחד מהכוכבים של הקבוצה במשך יותר משלוש שנים ואף מקבל זימון לנבחרת ישראל.

במהלך עונת 2016/17 ביקש זליקוביץ' לעזוב את בני הרצליה ושוחרר להפועל ירושלים, בה לא שימש בתפקיד מרכזי, אך זכה באליפות כחלק מסגל הקבוצה. את העונה שעברה פתח ללא קבוצה אך חזר בסופו של דבר להרצליה וסייע לקבוצה להשאר בליגה.

מכבי רחובות מסומנת כאחת המועמדות לעליית ליגה העל. רועי חגאי החתים עד כה את עידן פז ודודו שמריז ששיתפו עמו פעולה במכבי קרית גת בעונה שעברה, והשאיר את אליאב אוחנון, גור פורת והזר מרכוס רלפורד. לקבוצה הצטרפו אופיר הובר מהפועל חיפה והסנטר ארון ג'ונס. ברחובות מעוניינים לצרף עוד גארד ישראלי, כשאחד המועמדים לתפקיד הוא אפיק ניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully