וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסל הישראלי סופד למוטי אמסלם, בית הלחמי: "עזר להרבה אנשים"

7.8.2018 / 8:42

עולם הכדורסל מגיב לפטירת יו"ר אילת. המאמן שעבד איתו במשך שנים בגבעת שמואל: "רגע עצוב מאוד". אפיק ניסים: "הוא אהב כדורסל והכדורסל אהב אותו". בקבוצתו מסרו: "הלב שלנו שבור"

מוטי אמסלם מחבק את קאליף ווייאט שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
"אהב כדורסל, והכדורסל אהב אותו". מוטי אמסלם/ברני ארדוב

עולם הכדורסל מתאבל על פטירתו הלילה (בין שני לשלישי) של מוטי אמסלם, מי שכיהן בשנים האחרונות כיו"ר הפועל אילת, ולפני כן כיו"ר מ.כ גבעת שמואל ומ.כ הבקעה. אמסלם נפטר לאחר מאבק ממושך במחלה, כשהוא נאלץ לפרוש מתפקידו בחודש יוני האחרון.

בחודשים שלפני הפרישה ניסה אמסלם לסייע לאנשי הקבוצה תוך כדי המאבק במחלתו. הוא עשה מאמצים כדי לנסות ולהגיע למשחקים, אך המחלה מנעה זאת ממנו. לבסוף הגיע למשחק החמישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון, ונכנס לפני המשחק לחדר ההלבשה של הקבוצה: "אני רוצה להגיד לכם תודה על הכל", אמר לשחקנים הנרגשים.

"הלב נשבר", נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של אילת, "מוטי אמסלם, יו"ר הקבוצה ב-6 השנים האחרונות, הלך הלילה לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. מוטי היה מעמודי התווך של הקבוצה ומהגורמים העיקריים להצלחתה בשנים האחרונות. גם כאשר המחלה מנעה ממנו לקחת חלק פעיל בניהול הקבוצה, התעקש מוטי לתרום ולעזור למען עתיד המועדון שהיה ככ יקר לליבו. הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים משתתפים בצער המשפחה ומחזקים את ידם של רונית והילדים. מי יתן ולא תדעו עוד צער בחייכם".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגה, הקבוצות ועולם הכדורסל הישראלי כולו מרכינים ראשם עם פטירתו של מוטי אמסלם לאחר מחלה קשה. אמסלם היה חבר דירקטוריון המנהלת, חבר הנהלת איגוד הכדורסל, יושב ראש הפועל אילת ומייסד ויו"ר מועדון גבעת שמואל. יהי זכרו ברוך".

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "בצער רב ובלב כבד קיבלנו את הבשורה המרה אודות לכתו בטרם עת של מוטי אמסלם. בשמי ובשם קבוצות הליגה וצוות המנהלת אנו מוסרים את תנחומינו למשפחה. מוטי היה חבר יקר לדרך ואני מוקיר את תרומתו הגדולה לספורט הישראלי ולענף הכדורסל. מוטי הקים והוביל את מועדון הכדורסל גבעת שמואל לצמרת הכדורסל ובשנים האחרונות לקח על עצמו את פרוייקט הפועל אילת והוביל את הקבוצה להישגים נהדרים כולל הופעות בפיינל פור ובגמר הליגה. מוטי היה איש חכם ומנוסה והתייעצתי איתו רבות לגבי דרכה של הליגה והמנהלת. ישיבות הדירקטוריון לא יהיה אותו דבר בלי קולו הרם, הצעותיו החכמות והערות הביניים המצחיקות. יהי זכרו ברוך".

"מוטי עזר להרבה אנשים בחיים שלהם, הוא גידל אותי וזה רגע קשה מאוד", סיפר הבוקר מאמן גלבוע/גליל ונבחרת העתודה אריאל בית הלחמי שעבד תחת אמסלם בקדנציות שונות בגבעת שמואל. בית הלחמי היה מאנשי הכדורסל האחרונים שביקרו את אמסלם בסוף השבוע האחרון בבית החולים ביחד עם עוזרו לאורך שנים רבות דרור עוזרי: "הוא תמיד היה בן אדם חזק מאוד, היה קשה לראות אותו במצב הזה. "אני רוצה למסור את תנחומיי לרונית והילדים אלון, יפית ופזית. מוטי היה מאוד גאה בי בזכייה באליפות אירופה, התכתבנו אחרי הזכיה, ואם זו גם נחמה הכי קטנה, אני שמח שהוא זכה לראות מישהו שהוא גידל ברגע הזה".

"יום אבל לכדורסל הישראלי", אמר קפטן הפועל אילת בשנים האחרונות אפיק ניסים, "מוטי חי ונשם את הכדורסל בכל יום ובכל שעה. אהב את הכדורסל והכדורסל אהב אותו. שש שנים היינו יחד יום יום והכרתי אדם שמעבר לכדורסל היה אדם עם נתינה, אהבה ואכפתיות. עד היום האחרון הוא האמין שהוא ינצח את המחלה וזה היה תמיד מוטי, פייטר אמיתי. אני רוצה לשלוח תנחומים לרונית אשתו ולכל המשפחה. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully