וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: ניצחון שני להפועל פתח תקוה, אכזבה ליורדות

הקבוצה שניצלה מפירוק במהלך הקיץ השיגה 1:2 על הפועל רמת השרון. הפועל עכו הפסידה 2:1 למכבי אחי נצרת והפועל אשקלון סיימה ב-1:1 מול נס ציונה. וגם: התבוסה של הפועל רמת גן

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
ממשיך לנצח עם הפועל פתח תקוה. מסאי דגו/לירון מולדובן

גם קבוצות הליגה הלאומית נכנסות לקצב במחזור השני של משחקי גביע הטוטו: הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון שני במפעל אחרי 1:2 על הפועל רמת השרון. גל לוי (10) ומור שקד (45) מצאו את הרשת לזכות המלאבס. רז בן ארי רק צימק (90) לרמת השרון.

הפועל נצרת עילית והעולה החדשה מליגה א' הפועל איכסל נפרדו ב-2:2. איתן וולבלום (6, 22) כבש לזכות נצרת עילית. ציון צמק (76, פנדל), וואיל מריסאת (90) דאגו לשוויון של איכסל. הפועל מרמורק השיגה שלוש נקודות מול בני לוד עם 0:1 מפנדל של ג'ורג' אמסיס (43). הפועל רמת גן שמבצעת בימים אלו מסע רכש מרשים הובסה 4:0 על ידי בית"ר תל אביב/רמלה. יוג'ין אנסה (28), אילון אלמוג (55), גיא בדש (75) ואופיר טקיאר (90, פנדל) כבשו.

הפועל קטמון ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון של משפחת ברקוביץ' כשירדן אבוחצירה כבש את שער הניצחון בדקה ה-15. היורדת ללאומית הפועל אשקלון, שמתקשה להעביר את שחקניה בבקרה, סיימה ב-1:1 מול העולה החדשה מנס ציונה. אליעזר יוסף (65) העלה את אשקלון ליתרון אך אחמד שעאבן סידר שוויון לנס ציונה בדקה ה-90. היורדת הנוספת הפועל עכו הפסידה 2:1 למכבי אחי נצרת. הפועל כפר סבא השיגה 0:2 על הפועל עפולה משערים של פיטר אוניקצ'י (25) ועומר פדידה (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully