וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באתלטיקה נפתחת: ויסמן, צ'מטאי סלפטר וקנייזבה מיננקו במוקד

6.8.2018 / 9:35

שמונה אתלטים ישראלים ישתתפו באליפות שנפתחת היום בברלין. ויסמן, שיאנית ישראל בריצה ל-100 מטרים, שברה באליפות ישראל לפני חודש את שיאה המיתולוגי של אסתר רוט שחמורוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

האצנית דיאנה ויסמן, שיאנית ישראל בריצה ל-100 מטרים, תהיה הראשונה מבין שמונה האתלטים הישראלים שתחל הערב (שני, 18:45 שעון ישראל) להתחרות באליפות אירופה באתלטיקה שנערכת השנה בברלין. ויסמן תרוץ במוקדמות הריצה ל-100 מטרים במטרה להעפיל לשלב חצי הגמר שייערך מחר. ויסמן נמצאת בכושר מצוין ושברה באליפות ישראל לפני חודש את שיאה המיתולוגי של אסתר רוט שחמורוב, אך היא תהיה חייבת להיות הערב בשיאה בגרמניה על מנת להבטיח לעצמה מקום בחצי הגמר.

לצד וייסמן שהדהימה את כולם כששברה את השיא של שחמורוב, מייחלים באיגוד האתלטיקה להופעות מוצלחות של יתר הספורטאים וביניהם לונה צ'מטאי סלפטר הנמצאת בכושר אדיר ואשר תתחרה הן בריצה ל-5000 מטר (ראשון, 21:15) והן בארוכה יותר ל-10000 מטר (רביעי, 21:40). חנה קנייזבה מיננקו תמיד מהווה מוקד עניין בבור קפיצת המשולשת, והיא תנסה לשחזר את הישגה מאליפות אירופה הקודמת ב-2016 שנערכה באמסטרדם (רביעי, 12:05).

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

האתלטית אדווה כהן. טיבור יגר,
תנסה להמשיך בתוצאות המצויינות. אדווה כהן/טיבור יגר

מבין הנשים, אדווה כהן בריצה ל-3000 מטר מכשולים עושה כבר זמן רב תוצאות מצויינות. האתלטית ממועדון לידר ירושלים תנסה להפתיע גם בבמה המכובדת בברלין (שישי, 13:25). עוד ישלימו את רשימת האתלטים הישראלים שעשו את הקריטריון וישתתפו באליפות: דונלד סנפורד בריצה ל-400 מטר (שלישי, 11:00), דימה קרויטר בקפיצה לגובה (שלישי, 19:30), ובריצות הארוכות גירמה אמרה ומארו טפרי. האליפות שנפתחת היום תסתיים ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully