וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מעדיפה למכור 85 אחוז מכרטיסו של מנור סולומון

6.8.2018 / 6:55

לוזון דורש חמישה מיליון יורו, אך מוכן למכור גם מחצית מכרטיסו אם תגיע הצעה רצינית: "אם לא נקבל את מה שאנחנו רוצים, יישאר לפחות עד ינואר". ניסיון לסגור את עסקאות מויאל ומלמד

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה מעוניינת למכור 85 אחוז מכרטיסו של מנור סולומון. במועדון הציבו תג מחיר של חמישה מיליון יורו, אך יהיו מוכנים להתפשר על סכום נמוך יותר, שלושה מיליון, אם רק מחצית מכרטיסו יימכר. לאחרונה דחה המועדון הצעה לרכישת 75 אחוז מהכרטיס תמורת הסכום הזה בטענה שיוכלו למכור אותו בסכום גבוה יותר בעתיד.

ההצעה הרצינית ביותר עד כה הייתה של מנצ'סטר סיטי, אך במועדון התמהמהו והעסקה ירדה בסופו של דבר מהפרק. זניט רצתה בעבר להביאו להתרשמות אך טרם הגישה הצעה רשמית. סולומון, שכבש אתמול (ראשון) שער נהדר נגד הפועל תל אביב בגביע הטוטו, נמצא גם בפנקסים של מועדונים גדולים לא פחות באירופה, בין היתר מאיטליה. "זה תג המחיר שהצבנו. אם לא נמכור אותו בסכום הזה, מנור יישאר כאן עד ינואר לפחות", אמרו במועדון. אחרי היכולת המשכנעת שגילה במחנה, אבי לוזון והמנהל המקצועי עומר גולן סבורים גם כן שאם לא תתקבל הצעה כזאת, סולומון יוכל להימכר בסכום הזה בהמשך העונה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אלישע לוי: "אין לי ספק שגידי קאניוק יחזור לעצמו"
גביע הטוטו: הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1 במשחק אלים

קובי מויאל, שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
ממתין לסיכום בין המועדון ליובל שבתאי. קובי מויאל/ניב אהרונסון

במקביל, נמשכים הניסיונות לצרף את קובי מויאל וגיא מלמד. הראשון ממתין לסיכום בין המועדון ליובל שבתאי, השני לסיכום בין אבי לוזון לאלונה ברקת על גובה דמי ההשאלה.

במועדון מרוצים מאוד מהצורה שבה הקבוצה משחקת עד עכשיו. אלישע לוי הסתדר אתמול שוב ללא יוסי בניון שזקוק למספר ימי מנוחה. מוחמד סרסור יחזור רק בעוד שבועיים וגידי קאניוק שערך אתמול בכורה ישתלב בהדרגה. במועדון היו מרוצים מאוד מההופעה של תומר בנבנישתי ולוי מתכוון לשלב העונה את שחקני הבית ברוטציה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully