וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב זכה בטורניר וושינגטון עם 2:6, 4:6 מול אלכס דה מינור

הגרמני בן ה-21 זכה בתואר התשיעי בקריירה שלו והשני ברציפות בבירת ארצות הברית אחרי גמר שארך שעה ועוד 14 דקות. זה התואר השלישי שלו השנה והראשון שלא על חימר אחרי מינכן ומדריד

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
תואר תשיעי בקריירה. זברב/AP

סשה זברב הצליח לשמור על התואר שלו מהשנה שעברה ולזכות בפעם השנייה בטורניר וושינגטון מסבב ה-ATP 500. המדורג שלישי בעולם וראשון בטורניר זכה בתואר התשיעי בקריירה שלו אחרי 2:6, 4:6 מול אלכס דה מינור האוסטרלי בן ה-19, שמדורג 72 בעולם. עבור זברב זהו תואר שלישי השנה וראשון שלא על חימר אחרי שהניף את הגביע במדריד ובמינכן לפני כן.

זברב היה דומיננטי מאוד מהרגע הראשון. הגרמני בן ה-21 שבר כבר במשחקון הראשון, שמר על ההגשות שלו על האפס והשיג שבירה נוספת כדי לברוח ל-0:4. דה מינור הצליח להיכנס למשחק ולשמור פעמיים על ההגשות שלו, אבל זה ממש לא הספיק לו והמערכה הראשונה ננעלה ב-2:6 לזברב. במערכה השנייה זברב השיג שבירה מוקדמת במשחקון השלישי עם נקודת השבירה השנייה שלו שם. לאחר מכן הוא שמר על ההגשות שלו לאורך כל המערכה ורשם זכייה בתואר תשיעי בקריירה. אגב, זה היה המפגש השני בין השניים אחרי שזברב חזר מפיגור ל-5:7, 6:4, 6:4, 3:6, 6:7 (4) בגביע דייויס ב-2 בפברואר השנה.

זברב השלים שבוע מוצלח שאולי יחזיר לו קצת ביטחון לקראת גביע רוג'רס מסבב המאסטרס. הגרמני ניצח את אחיו מישה במפגש הראשון ביניהם בטורניר ATP, גבר על קיי נישיקורי במשחק קשה של שלוש מערכות ובחצי הגמר הצליח לעבור גם את סטפנוס ציציפאס היווני המצוין. לזברב גם יש את כמות הניצחונות הגדולה ביותר בשנת 2018 עם 41 כאלה, שלושה יותר מדומיניק תים. זברב הפך לטניסאי הרביעי בלבד שמגן על התואר שלו בוושינגטון אחרי מייקל צ'אנג, ג'ימי קונורס וחואן מרטין דל פוטרו.

עוד בנושא:
פאביו פוניני זכה לראשונה בקריירה בתואר שלא בטורניר חימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully