וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנים מאז הפרישה: פאולו מאלדיני חוזר למילאן

שחקן העבר שמזוהה אולי יותר מכל אחד אחר עם הרוסונרי, אך הסתכסך עם הבעלים לשעבר סילביו ברלוסקוני, מונה למנהל הפיתוח האסטרטגי של המועדון: "יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו"

אתר רשמי

מילאן השקיעה המון כסף בקיץ הקודם במטרה לחזור לליגת האלופות, אך כשלה וחוותה עונה לא טובה. כעת, במועדון שוקדים בעיקר על החזרת הסמלים ואחרי שמינו את לאונרדו הברזילאי לתפקיד של מנהל מקצועי, היום (ראשון) הודיעה הקבוצה של החזרתו של סמל נוסף, ואולי הגדול שבהם - פאולו מאלדיני. שחקן העבר האגדי של הקבוצה מונה לתפקיד של מנהל הפיתוח האסטרטגי וינסה לסייע למועדון במטרותיו.

"פאולו הוא אגדה חיה בהיסטוריה של מילאן בזכות הקלאסה היוצאת דופן שלו, הכישרון, המנהיגות, הנאמנות וההצלחה. האיכויות האלו ישחקו תפקיד מפתח בהחזרתה של מילאן למקום שבו היא ראויה להיות".

למאלדיני יש לא פחות מ-902 הופעות במדי הרוסונרי בין השנים 1984 ל-2009. הוא זכה עם הקבוצה בשבע אליפויות וחמישה גביעים אירופאים, ושיחק גם 127 פעמים עבור נבחרת איטליה. למרות כל ההישגים המרשימים והעובדה שמדובר באגדה במועדון, מאלדיני נמנע עד כה מלחזור למועדון נעוריו בשל היחסים המתוחים שלו עם הבעלים לשעבר סילביו ברלוסקוני.

שחקן מילאן פאולו מאלדיני. GettyImages
הוא חוזר. פאולו מאלדיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully