וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דגל הפריסה בדרבי - מכבי תל אביב נקנסה ב-15 אלף שקל

5.8.2018 / 9:53

חודשיים אחרי הפיינל פור גזר בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל קנס כספי על הצהובים והוסיף עונש רדיוס על תנאי. בקבוצה הודו והוסיפו: "מצרים ומגנים את תוכן הדברים שצוירו על אותה יריעת בד"

one

מכבי תל אביב נקנסה בסוף השבוע ב-15 אלף שקל על ידי בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל בשל דגל פריסה פוגעני אותו הניפו אוהדי הקבוצה לפני המשחק נגד הפועל תל אביב בחצי גמר הפיינל פור לפני כחודשיים. על השלט נכתב המשפט "shoot and move forward".

הצהובים הודו באשמה, על אף שהטענות לא אושרו בדוח המשקיף שהוגש, וציינו כי דקה לפני המשחק נפרס הדגל: "וזאת שלא בידיעתנו ושלא על דעתנו, ולא רק זאת, אלא מיד שבתום שירת ההמנון הלאומי פעלנו באופן מיידי ובתקיפות רבה ובעזרת סדרני ההיכל להסרתה של אותה יריעת בד, ומכאן שלא חלפו ולו שלוש דקות שאותה יריעת בד הייתה פרוסה. מסתבר כי מי שהכניס את אותה יריעת בד הערים על המאבטחים בהיכל וכמובן שאם הדבר היה מובא לידיעתנו היינו מונעים זאת בכל תוקף. אנו מצרים ומגנים את תוכן הדברים שצוירו על אותה יריעת בד, ונמשיך לגנות כל דבר שעלול להתפרש כאלימות מילולית".

בנוסף לקנס בסך 15 אלף שקלים בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, הטיל בית הדין עונש כספי על תנאי בסך 15 אלף שקלים וכן משחק רדיוס על תנאי במקרה של עבירה חוזרת שעניינה התקיימות מקרים דומים של הסתה לאלימות.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההנהלה גינתה את השלט. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully