וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: בריאנט קרופורד סיכם את תנאיו

4.8.2018 / 23:58

הגארד האמריקאי (21, 1.89) שבחר לסיים את קריירת המכללות המוצלחת שלו בוויק פורסט אחרי שלוש שנים כדי לנסות להגיע ל-NBA, יחל את הקריירה המקצוענית שלו תחת אריאל בית הלחמי ויחבור לאיאן מילר בקו האחורי

one

הפועל גלבוע/גליל סיכמה את תנאיו של הגארד האמריקאי בריאנט קרופורד שצפוי לחתום בקבוצה בקרוב ולהיות הזר השני שמצטרף למועדון מתחילת הפגרה. בגלבוע מנהלים מגעים מול השחקן בשבוע החולף, כשהוא הועדף על פני מספר אפשרויות בעמדה הזו, לנוכח הפוטנציאל הרב הטמון בו.

קרופורד (21, 1.89) הוא אחד השחקנים הטובים ששיחקו באוניברסיטת וויק פורסט בשנים האחרונות. אחרי שלוש שנים במכללה הוא קיבל החלטה ללכת לדראפט ה-NBA ולא להשאר לעונה רביעית, כשהוא רושם כג'וניור בקולג' 16.9 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים, אך לא נבחר בדראפט. במקום זאת שיחק בליגת הקיץ במדי ברוקלין לצידו של שון דאוסון, אך לא קיבל חוזה למחנה הסופי של הקבוצה.

מי שכבר חתום בגלבוע לעונה הבאה הוא הגארד איאן מילר, שביחד עם קרופורד ינסו להשכיח את הצמד הפנטסטי מהעונה שעברה ג'ייקובן בראון ודיאנג'לו הריסון. אריאל בית הלחמי צירף שני שחקנים צעירים נוספים לעונה הבאה, אריאל נבון ונתנאל ארצי והם מצטרפים ליחזקאל סקוורר, חואקין שוכמן, טל קרפלס, בן אלטיט ושון לבנובסקי שממשיכים לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully