וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגיונרים: תומר חמד כבש ב-1:2 של ברייטון מול נאנט בהכנה

החלוץ בן ה-31 נכנס כמחליף במהלך המחצית הראשונה בגלל פציעה של מארי ובעט פנימה אחרי בישול של אנתוני קנוקר. בירם כיאל לא שותף. 1:2 דרמטי לדרבי על רדינג בבכורה של למפארד

תומר חמד חלוץ ברייטון. GettyImages
כבש בקלילות. חמד/GettyImages

ברייטון ממשיכה במסע ההכנה שלה לקראת פתיחת עונת2018/19 בפרמיירליג וניצחה הערב (שישי) 1:2 את נאנט הצרפתית. תומר חמד ישב על הספסל בתחילת המשחק, אבל נכנס כמחליף כבר במהלך המחצית הראשונה כיוון שגלן מארי ספג פציעה ומאמן השחפים כריס יוטון לא רצה לסכן אותו. החלוץ הישראלי נכנס למשחק בדקה ה-16 וגם כבש מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של אנתוני קנוקר הצרפתי בדקה ה-36. פסקל גרוס הגרמני כבש את השני בדקה ה-49 ו-ולנטן רונז'יר צימק עבור הצרפתים בדקה ה-81, אבל זה לא הספיק להם כדי להימנע מהפסד במשחק בו התוצאה אמנם לא חשובה במיוחד.

ברייטון תפתח את העונה בשבת הבאה מול ווטפורד בחוץ ושמונה ימים לאחר מכן תארח את מנצ'סטר יונייטד כשלאחר מכן מצפה לה משחק חוץ קשה מאוד מול ליברפול. חמד עצמו לא זכה ליותר מדי קרדיט מיוטון ובקושי נכלל בסגל בכלל מאז ינואר והניסיון של הקבוצה למכור אותו, אבל אולי עכשיו יש מבחינת החלוץ הישראלי בן ה-31 תקווה לקרדיט מחודש. חברו של תומר חמד מנבחרת ישראל, בירם כיאל, צפה במשחק מהספסל.

פרנק למפארד מאמן דרבי קאונטי. GettyImages
כבר למד את הפוזה של המאמנים. למפארד/GettyImages

* במשחק הראשון שלו כמאמן ראשי בליגה, הוביל פרנק למפארד את דרבי קאונטי מליגת המשנה ל-1:2 דרמטי בחוץ מול רדינג. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-53 משער של יון דאדי בודבארסון האיסלנדי, מייסון מאונט איזן בדקה ה-60 ואז בדקה ה-94 טום לורנס הכריע עבור דרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully