וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשחק הראשון בליגה השנייה: המבורג הובסה 3:0 בבית על ידי קיל

מי שחשב שלדינוזאורים יילך טוב יותר בליגת המשנה אחרי הירידה הטראגית, התבדה כבר במשחק הראשון. מפרט (56), קינסומבי (78) והונזאק (93) קבעו את ההשפלה הביתית היורדת

פייר מישל לאזוגה חלוץ המבורג. GettyImages
השפלה גדולה. לאזוגה עצבני/GettyImages

הבונדסליגה השנייה נפתחה הערב (שישי) ומבחינת המבורג זה קרה בדיוק מהמקום בו נגמרה העונה הקודמת, בה ירדה לראשונה לליגת המשנה. הדינוזאורים הובסו 3:0 בבית על ידי קיל במשחק הראשון אי פעם בליגת המשנה, אליו הגיעו 57 אלף אוהדים שדחפו את הקבוצה וניסו לתת לה רוח גבית.

הקבוצה של כריסטיאן טיץ דווקא פתחה טוב והגיעה לאינספור מצבים במחצית הראשונה, אבל גם לא הפסיקה להחמיץ את האפשרות לעלות ליתרון ביתי מוקדם. במחצית השנייה הגיעה העונש כשהגיבור של האורחת היה לי ג'אי סונג הקוריאני, שבישל פעמיים. את הראשון הוא מסר ליונאס מפרט, שבעט לחיבורים כדור אדיר כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-56. את השני הוא בישל לדויד קינסומבי, שהעלה את קיל ל-0:2 בדקה ה-78 לפני שמתיאס הונזאק האוסטרי בן ה-21 קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-93. קיל, שבעונה שעברה רשמה עונה סנסציונית והגיעה עד המקום השלישי רק כדי להפסיד לוולפסבורג במבחני עלייה/הישרדות, פותחת גם את 2018/19 בצורה חלומית מבחינתה עם ניצחון חוץ מול היריבה מהעיר הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully