וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: בקבוצה מאמינים כי ג'ו אלכסנדר קרוב להארכת חוזה

3.8.2018 / 23:05

מחזיקת הגביע הפעילה לחצים כבדים על המתאזרח (31, 2.03) ובמועדון מעריכים שאם לא תיכנס הצעה גדולה כלכלית בקרוב הוא יחתום לעונה הבאה. רשם אשתקד 14.2 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק

ג'ו אלכסנדר שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
בחולון אופטימיים. אלכסנדר/יוסי ציפקיס

אופטימיות בהפועל חולון לגבי האפשרות כי ג'ו אלכסנדר יחתום על חוזה לעונה נוספת, אחרי שאשתקד נבחר לשחקן הישראלי המצטיין בליגת העל. לאורך רוב הפגרה הנחת העבודה בחולון הייתה כי אם אלכסנדר לא ימצא חוזה גדול במקום אחר הוא יחתום לעונה נוספת בסגול ובימים האחרונים החל מכבש לחצים מצידם של הסגולים לכיוונו של השחקן, שלא היה מרוצה מההצעות שהוגשו לו בחודש וחצי האחרונים. במועדון מעריכים כי אם לא תיכנס הצעה מפתיעה בקרוב, הוא יחתום גם לעונת 2018/19 ויישאר במדי מחזיקת הגביע וסגנית האלופה.

אלכסנדר (31, 2.03) הוא הבחירה השמינית בדראפט 2008. אחרי שנתיים במילווקי נפלט מה-NBA והיה לא רחוק מפרישה מכדורסל בשל פציעה שעליה לא התגבר. במהלך עונת 2013/14 חזר לפעילות אחרי כמעט שנתיים לא כדורסל, ואחרי שהרשים בליגת הפיתוח קיבל חוזה במכבי תל אביב. למרות נסיונות השגת אזרחות ישראלית, עזב את הצהובים לססארי האיטלקית, וחזר אליהם בעונה לאחר מכן. למרות היכולות הגבוהות שלו, במכבי תל אביב ויתרו עליו והוא הגיע להפועל חולון, שם היה לאחד המובילים בליגת העל עם 14.2 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

הסגל של דן שמיר כמעט הושלם במלואו לקראת העונה הבאה. חולון החתימה ארבעה שחקנים זרים חדשים לצידו של קורי וולדן שהמשיך בדמותם של קאליף וואייט ודריון אטקינס ששבו למועדון מעירוני נס ציונה ושטרסבורג בהתאמה, והפורוורדים דקוואן ג'ונס וג'ייבון פינקסטון. בגזרה הישראלית החתימה חולוניה את רועי הובר ועמית שמחון, שהצטרפו לטי ג'יי קליין, גיא פניני והקפטן שלומי הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully