וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג יפה: נבחרת ישראל בשחייה אומנותית עלתה לגמר אליפות אירופה

3.8.2018 / 19:17

הנבחרת קבעה ציון של 82.2333 נקודות, השמיני בטיבו, אחרי שבתרגיל הדואט הטכני הצליחו עדן בלכר ויעל פולקה להשיג 75.9580 נקודות וסיימו במקום ה-13. היועצת המקצועית: "גאה מאוד"

עדן בלכר יעל פולקה דואט ישראלי שחייה אומנותית. AP
בלכר ופולקה/AP

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית עלתה הערב (שישי) לגמר אליפות אירופה. הנבחרת הישראלית קבעה ציון של 82.2333 נקודות, שיפור משמעותי להישג השיא הקודם שלה אותו השיגה רק לפני חודשיים בבודפשט (80.50) ושיפור ענק לעומת הציון שקבעה הנבחרת באליפות אירופה הקודמת - 70.7897. בזכות כך, עלתה ישראל לגמר שייערך בשבת מהמקום השמיני כששמירה על מיקום זה תבטיח לקבוצה כניסה לסגל האולימפי הרחב. בגמר תרגיל הדואט הטכני הצליחו עדן בלכר ויעל פולקה, שסבלה מפציעה בשריר הארבע-ראשי והתעקשה להשתתף, 75.9580 נקודות וסיימו במקום ה-13.

היועצת המקצועית לנבחרת ישראל בשחייה אומנותית אנה טרז אמרה: "אני גאה מאוד בהישג של הנבחרת, המטרה היתה להגיע מוכנות לתחרות הזו. תוך זמן קצר הצלחנו לשפר את הניקוד ב-10 נקודות על ידי עבודה קשה והתגייסות של איגוד השחייה, צוות המאמנות ושחייניות הנבחרת. הופעה ראשונה טובה של הנבחרת תספק להן את הביטחון להמשיך ולהתקדם, ולהאמין בהצלחה של העבודה הקשה שלהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully