וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי שיחק עד שלוש בבוקר ובכה בסיום, סשה זברב ניצח בדרבי

הבריטי בן ה-31 עלה לרבע גמר וושינגטון עם 7:6 (5), 3:6, 6:7 (4) מול קופיל: "התפרצו אצלי הרבה רגשות". זברב הצעיר ניצח 3:6, 5:7 את אחיו והודה: "זה היה הדבר הכי מיוחד שיכול להיות"

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
מארי בוכה מהתרגשות/AP

אנדי מארי משחק בימים אלה בטורניר השני בסך הכול מאז החזרה שלו מפציעה. אחרי שהודח בסיבוב השני בקווינס על ידי בן ארצו קייל אדמונד ובחר לא להשתתף בווימבלדון, הבריטי בן ה-31 הצליח לעלות הלילה (בין חמישי לשישי) לרבע הגמר בטורניר וושינגטון מסבב ה-ATP 500. מארי עשה את זה עם 7:6 (5), 3:6, 6:7 (4) מול מאריוס קופיל הרומני (93 בעולם) בעל ההגשות האימתניות, שהפציץ 20 אייסים. מארי נזקק לשלוש שעות ועוד שתי דקות על מנת להשלים את הניצחון במשחק שנגרר עד שלוש לפנות בוקר שעון וושינגטון.

בסיום המשחק מארי נכנע לרגשות שלו ובכה במשך דקות לתוך המגבת שלו כשעשרות האוהדים שנשארו עד השעה המאוחרת עמדו ומחאו לו כפיים. "יצאו ממני הרבה רגשות אחרי יום ארוך ומשחק ארוך", הודה מארי שהתלונן על השעה המאוחרת אליה נגרר המשחק, "לגמור משחקים בשלוש בבוקר זה לא טוב, זה לא טוב לשחקנים ולא טוב לאף אחד. זה לא טוב לאוהדים, לטלוויזיה, לאף אחד. אני חווה את דעתי עכשיו כמי שרק חזר מפציעה שהשביתה אותי להרבה מאוד זמן. אני לא חושב שאני צריך להיות בעמדה כזו כשעכשיו מצפים ממני לעלות לשחק שוב תוך פחות מ-24 שעות. אני מאוכזב מזה כי אני יודע שמזג האוויר בעייתי ואני יודע שזה פגע בלוח המשחקים, אבל צריך להבין גם אותי". ברבע הגמר, אם יתאושש עד אז, ישחק מארי מול אלכס דה מינור האוסטרלי הצעיר והמתקדם, שגבר על יון צ'ונג הקוריאני עם 2:6, 6:4, 2:6.

סשה זברב טניסאי גרמני עם אחיו מישה זברב. AP
סשה ומישה זברב מתחבקים אחרי המשחק/AP

במשחק מסקרן נוסף שנערך במהלך הלילה בוושינגטון הצליח סשה זברב, האלוף מהשנה שעברה, לעלות לרבע הגמר. הגרמני שיחק בפעם הראשונה בקריירה מול אחיו מישה בטורניר מסבב ה-ATP וגבר עליו 3:6, 5:7 בתום שעה ועוד 51 דקות. המדורג שלישי בעולם יפגוש ברבע הגמר את קיי נישיקורי, שניצח 6:7 (1), 3:6 את דניס שפובאלוב.

מישה זברב אמר אחרי המשחק: "כשירדנו מהמגרש הקהל הריע וכמעט היו לי דמעות בעיניים. זה הרגיש כל כך מיוחד. מעניין אותי לדעת מה ההורים שלי חושבים עכשיו. הייתי זקוק לכמה שניות כדי לנשוך את הלשון שלי ולהתרכז. בשבילי, זה הדבר הכי מיוחד שיש". במהלך המשחק, אגב, שופט הכיסא הכריז "סשה זברב" ו"מישה זברב". זה היה המפגש הראשון בין שני אחים בסבב ה-ATP מאז שגארלד מלצר ניצח את יורגן מלצר ברבע גמר קיצבוהל ב-2016.

"זה היה מיוחד מאוד", הודה גם סשה זברב, "כמו שמישה אמר, מי יכול להגיד שהוא שיחק נגד אחיו באחד הטורנירים הכי גדולים בעולם. זה היה מיוחד מאוד. אני מקווה שזו לא הפעם האחרונה שזה קורה. אני מקווה שנשחק אחד נגד השני בגמר או משהו כזה. אז כולי תקווה שזו הייתה הפעם הראשונה מבין רבות".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
אלכסנדר זברב, אביו של סשה זברב ושל מישה זברב. AP
אבא של הזברבים, אלכסנדר, צופה ביציע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully