וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים מגיב לפציעה הקשה: "אתמודד עם הכל ואחזור חזק יותר"

החלוץ עם תגובה ראשונה לקרע ברצועה הצולבת, שבגינו ייעדר כשמונה חודשים מהמגרשים ויחמיץ את מרבית העונה: "גם היום, כמו כל בוקר, אני מסתכל לשמיים ואומר תודה לאלוהים על הכל"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
עומד בפני תקופה לא פשוטה. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

טל בן חיים עם תגובה ראשונה לפציעה הקשה. אמש (חמישי) פורסם שחלוץ ספרטה פראג סובל מקרע ברצועה הצולבת, ייעדר כשמונה חודשים מהמגרשים ויחמיץ את מרבית עונת 2018/19.

"גם היום, כמו כל בוקר, מסתכל לשמיים ואומר תודה לאלוהים על הכל", כתב החלוץ בן ה-28 בפוסט אינסטגרם. "אתמודד עם הכל בעזרת המשפחה המדהימה שלי והחברים הטובים שלי ואחזור חזק יותר מתמיד. תודה לכולם על התמיכה והמילים החמות".

הפציעה התרחשה ביום ראשון, כשספרטה פראג פגשה את יאבלונץ במסגרת המחזור השני של העונה בצ'כיה. הישראלי נפצע בברכו הימנית בדקה ה-65, ולבסוף דידה החוצה. בדיקת ה-MRI שעבר לימדה על התוצאות הקשות.

בן חיים (28) חתם בספרטה פראג לארבע שנים בקיץ שעבר והפך לרכש היקר בתולדות המועדון, אך עונת הבכורה שלו בקבוצת הפאר הצ'כית היתה מאכזבת. בסך הכל שותף ב-18 משחקי ליגה אשתקד ולא מצא את הרשת אפילו פעם אחת. בקיץ גילה שחקן הכנף הישראלי יכולת טובה במשחקי ההכנה של ספרטה, ונדמה היה שיצליח לפלס בחזרה את דרכו להרכב, אך הפציעה הקשה כמובן משנה את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully