וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: ניצחון להפועל פ"ת ה"מפורקת", הפסדים לשתי היורדות

למרות שנכנסה להליך של פירוק ואיבדה כמעט את כל השחקנים מהעונה שעברה, הקבוצה של דגו גברה 0:2 בחוץ על עפולה, הפועל אשקלון הפסידה 1:0 לקטמון, הפועל עכו נכנעה 2:0 לאיכסל העולה החדשה

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
פתיחה ברגל ימין, למרות הצרות. מסאי דגו/לירון מולדובן

פתיחת הליגה הלאומית עדיין רחוקה, אך היום (חמישי) יצא לדרך גביע הטוטו בלאומית עם מחזור מלא של שמונה משחקים. למרות שעברה פירוק ונאלצה לבנות קבוצה מאפס, הפועל פתח תקוה שתפתח את העונה עם -11 נקודות, פתחה ברגל ימין עם 0:2 בחוץ על הפועל עפולה, שגם אצלה המצב לא מזהיר ושחקניה לא עברו בבקרה לפני המשחק הזה. עמית מזרחי כבש את הראשון לפני המחצית, פיטר אלואב הכפיל (85).

הפועל אשקלון היורדת ללאומית נכנעה בביתה 1:0 להפועל קטמון שנהנתה משער ניצחון של ויליאם אגדה בדקה ה-11. גם היורדת השנייה הפועל עכו הפסידה 2:0 בחוץ לאיכסל העולה החדשה, כשגם נס ציונה העולה השנייה פתחה ברגל ימין עם 0:3 על הפועל ראשון לציון משערים של אמנון טדלה (10), ניר שרון (23) וניר חדד (90).

הפועל כפר סבא שכמעט ירדה לליגה א' בעונה שעברה אחרי פתיחה נהדרת, סיימה ב-1:1 עם רמת השרון בדרבי שרוני. חיים איצרין כבש למארחים כבר בדקה השביעית, אבל עמית מגוז השווה (57). גם נצרת עילית ואחי נצרת נפרדו ב-1:1, כאשר ז'וליו סזאר כבש למארחים (49), אבל אנס דאבור השווה בפנדל בדקה ה-90. בית"ר תל אביב/רמלה ניצחה 0:2 בחוץ את בני לוד (יוג'ין אנסה בדקה ה-37 ועומר בוארון בדקה ה-70). המשחק היחיד ללא שערים נפל ברחובות שם מרמורק והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully