וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבייסבול מריאנו ריברה ביקר בבסיס צה"ל בצפון

ריברה, שכיכב בניו יורק יאנקיז עד לפרישתו ב-2013, התרשם מן הפעילות החינוכית במרכז החינוך וההשכלה של צה"ל: "זה כור ההיתוך של החברה הישראלית. ריברה מוקיר את הפעילות הזאת"

מריאנו ריברה, כוכב בייסבול בביקור בישראל. ניר בוקסבאום, יח"צ,
ריברה מסייר בבסיס./ניר בוקסבאום, יח"צ

כוכב הבייסבול מריאנו ריברה, שכיכב במדי הניו יורק יאנקיז עד לפרישתו ב-2013, הגיע לביקור בישראל. השבוע הגיע ריברה לבסיס מרכז חינוך והשכלה של צה"ל בגליל והתרשם מן הפעילות במקום. הביקור בבסיס הצבאי נערך על-ידי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF).

במהלך ביקור זה, קיבל ריברה סקירה על הפעילות בבסיס שמיועד לעולים חדשים, בני מיעוטים, נערות בסיכון וחיילים המגיעים להשלמת השכלה ומאפשר לחיילים אלו מאוכלוסיות מיוחדות להסתגל לשירותם הצבאי ולבצע שירות משמעותי.

"שמחנו מאוד לארח את מריאנו ריברה בבסיס מחו"ה אלון, ולחשוף אותו לתוכניות החשובות בהן אנחנו כארגון תומכים לאורך כל השנה", אמר אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, מנכ"ל ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF), והוסיף כי "בעבודתו הפילנתרופית המדהימה של ריברה בכלל, ובעבודתו בתחום החינוך ומתן סיוע לקהילות מעוטות יכולת בפרט, ראינו עד כמה הוא מעריך ומוקיר את תוכניות ה-FIDF למען חיילי צה"ל מרקעים שונים".

"כצבא הפועל בהתאם לקוד מוסרי היסטורי ומשמש ככור ההיתוך של החברה הישראלית, צה"ל לא רק מגן על מדינת ישראל, אלא גם דואג, בסיוע ה-FIDF, לכל חייליו, המהווים פסיפס אנושי של דתות שונות, ורקעים חברתיים וכלכליים שונים", סיכם מנכ"ל FIDF.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully