וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתן בצהריים ושיחק אחרי הצהריים: יומו המוזר של פיליפ קולשרייבר

הטניסאי הגרמני בן ה-34, שמתגורר בקיצבוהל, התחתן שם בצהריים עם בת זוגו ולאחר מכן הפסיד 5:7, 6:3, 6:1 לאיסטומין. "1.8.2018 זה תאריך יפה ובחרנו בו מראש, אבל הייתי חייב לשחק", אמר

פיליפ קולשרייבר טניסאי גרמני. AP
קולשרייבר/AP

אחד הסיפורים המוזרים של השנים האחרונות בטניס העולמי הגיע אתמול (רביעי) בטורניר קיצבוהל באוסטריה. פיליפ קולשרייבר בן ה-34 התחתן בבוקר עם בת זוגו בשנים האחרונות לנה ולאחר מכן חזר לקיצבוהל כדי לשחק והפסיד 5:7, 7:3, 6:1 לדניס איסטומין האוזבקי. הגרמני, שמדורג כעת במקום ה-29 בעולם וצפוי לרדת לסביבות ה-34 כיוון שזכה בטורניר בשנה שעברה, אמר אחרי ההפסד: "לא נשאר לי שום דבר בטנק. ירח דבש? בינתיים לא סגרנו כלום, אני מאמין שנמצא משהו בדצמבר. החתונה הייתה ההחלטה הכי טובה שלי היום".

קולשרייבר גר בשנים האחרונות בקיצבוהל והסביר למה היה חייב לשחק למרות החתונה: "אני האלוף מהשנה שעברה, זה כאן בבית, הרבה אנשים הגיעו, כולל חברים ומשפחה". אגב, קולשרייבר תכנן זמן רב מראש את החתונה בתאריך הזה כיוון שלא ידע באיזה יום יצטרך לשחק את המשחק הראשון שלו בטורניר: "בחרנו בתאריך הזה כי 1.8.2018 זה תאריך יפה שנזכור אחר כך".

אם כל זה לא מספיק, אז קולשרייבר גם אמר שהוא סובל משפעת ולכן איבד כוחות לקראת הסיום. אגב, אם תהיתם אז בשבוע הבא הוא לא ישחק בטורניר המאסטרס בטורונטו, ממנו פרש, ועדיין לא ברור אם יטול חלק בטורניר המאסטרס בסינסינטי שיתקיים בין 19-12 באוגוסט. מי שתפס את מקומו בהגרלה הראשית של טורונטו ולא יצטרך לעבור דרך המוקדמות הוא מרטין פוצ'וביץ' ההונגרי, שיערוך את הופעת הבכורה שלו בטורניר המאסטרס הזה.

לנה אלברטי בת הזוג של פיליפ קולשרייבר. GettyImages
בת זוגו של קולשרייבר, לנה אלברטי ב-2010/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully