וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטו דגלאס חתם בהפועל תל אביב, דני פרנקו: "יוסיף קליעה ועומק"

2.8.2018 / 12:06

הגארד המתאזרח, ששיחק בשנתיים האחרונות במדי עירוני נהריה, מצטרף לאדומים. המאמן הוסיף ואמר על החתמתו: "בטוח שסטו ייתן מעצמו מאה אחוז בכל רגע על המגרש כדי לעזור לקבוצה לנצח"

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד המתאזרח סטו דגלאס ששיחק בשנתיים האחרונות במדי עירוני נהריה. חנן קולמן, שהיה המועמד המוביל לחתום, חתם בהפועל באר שבע לאחר שהצדדים לא התקדמו במגעים, והאדומים עברו לאופציה הבאה, צירוף המתאזרח שמשחק על אותה העמדה כמו אדריאן בנקס שעזב לאחרונה. "סטו יוסיף לנו מימדים של קליעה ועומק" אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו, "אני בטוח שסטו ייתן מעצמו מאה אחוז בכל רגע על המגרש כדי לעזור לקבוצה לנצח".

דגלאס (28, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן משנת 2012. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בליגה השנייה בספרד, ובקיץ 2013 הגיע לישראל כשחתם בגלבוע/גליל. אחרי עונה אחת בליגת העל ירד ללאומית ושיחק במדי הפועל עפולה. בעונת 2015/16 שיחק עם מכבי קרית גת בליגת העל, ולאחר מכן הצטרף לעירוני נהריה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים.

מי שחתם בשורות האדומים בימים האחרונים הוא הסנטר דניאל ששון, ששיחק בעונה שעברה בהפועל גזר/נען מהליגה הארצית. ששון אמור להיות הגבוה הרביעי בסגל של דני פרנקו לצד תומר גינת, אלאדה אמינו ושחקן זר נוסף שאמור לחתום. שחקנים נוספים שחתומים בסגל הם רביב לימונד, ים מדר, רפי מנקו וצוף בן משה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

סטו דגלאס. ברני ארדוב
ילבש אדום בעונה הבאה. סטו דגלאס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • סטו דגלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully