וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בניון בספק גם להפועל ת"א. קאניוק יערוך בכורה

2.8.2018 / 11:13

הקשר סובל מכאבי גב והצטווה לנוח מספר ימים, עד אשר יחוש הקלה. הקשר אמור לקבל את השחרור הרשמי הלילה. במועדון הורידו הילוך בניסיון לצרף את גדיר. מלמד עדיין על הפרק. הלוזונים אישרו: לידור כהן הקפטן השני

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

במכבי פתח תקוה מרוצים מאוד מהניצחון אמש (רביעי) על מ.ס. אשדוד ובטוחים כי עם השלמת הסגל, שתכלול חלוץ וככל הנראה גם קשר אחורי, הקבוצה תראה הרבה יותר טוב. יוסי בניון שלא נכלל אתמול בסגל בשל כאבי גב אמור להיעדר מספר ימים והוא צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. מי שאמור לערוך בו את הופעת הבכורה הוא גידי קאניוק, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. השחרור מפחטקור טשקנט אמור להגיע הלילה.

לגבי עמדת החלוץ, בפתח תקוה יורדים בשלב זה ממוחמד גדיר, זאת בשל העובדה שהחלוץ לא שיחק תקופה מסוימת ועבר פציעה שלאחריה לא ברור באיזה כושר הוא יחזור למגרשים. אלישע לוי בחן לאחרונה מספר מועמדים זרים לתפקיד החלוץ. חלוץ ברזילאי עלה על הפרק, אך במועדון החליטו לרדת ממנו. גיא מלמד שקיבל פניה לפני מספר שבועות טרם אישר כי הוא מעוניין להצטרף. "ברגע שבאר שבע תשחרר אותו, יהיה הרבה יותר קל", אמרו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה הביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד בבכורה של אלישע לוי
אבי לוזון: "אף קבוצה לא תקבל מחצית מכרטיסו של סולומון בשני מיליון יורו"

לידור כהן, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"כובש כמעט בכל משחק". לידור כהן/ברני ארדוב

במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה לידור כהן. "הוא כובש כמעט בכל משחק. לפי ההכנה, הוא, בניון וסולומון רמה אחת מעל הקבוצה", אמרו על החלוץ. במועדון אישרו את הידיעה לפיה התקבלה החלטה במועדון להעניק לכהן את סרט הקפטן כשנאור פסר, הקפטן הראשון, לא יהיה על המגרש. בעונה שעברה היה צחי גיגי הקפטן השני, אך ההחלטה להעבירו לכהן אינו מעיד דבר על מעמדו של השוער, שרשם אתמול עוד משחק טוב וכרגע מתכונן להיות השוער הראשון של הקבוצה. "אולי כל הסיפור עם קריסטינסון פעל בסוף לטובתנו. צחי נראה טוב כרגע וזה מה שחשוב", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully