וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק זה את השער של עומר דמארי"

מאמן הפועל תל אביב לא התלהב מהיכולת של שחקניו ב-1:2 מול רעננה: "משחק חלש שלנו", על הפציעה של אריק ינקו: "מקווה שזה לא חמור מדי". קורצקי: "אנחנו בכיוון הנכון, רואים שיש קבוצה"

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חזר לכבוש. דמארי/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את הפועל רעננה במסגרת המחזור השני בבית ב' של גביע הטוטו. רועי זיקרי כבש כבר אחרי 45 שניות את הראשון ועומר דמארי כבש את הראשון שלו מאז החזרה לקבוצה בדקה ה-72. בין לבין בן והבה איזן עם נגיחה חופשית בדקה ה-32. שוער הפועל תל אביב אריק ינקו נפצע והוחלף במחצית.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה לא התלהב יותר מדי מהניצחון ואמר: "משחק חלש מאוד שלנו, לא שיחקנו טוב בכלל. אמרתי שלא צריך לחגוג יותר מדי אחרי הניצחון מול בני יהודה. איבדנו המון כדורים, לא היינו אגרסיביים. הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק הזה זה את השער של עומר דמארי שכולם חיכו לו ואני שמח בשבילנו. אנחנו צריכים להשתפר משמעותית ולהיראות הרבה יותר טוב. לא היינו ראשונים לכדורים, היינו רכים ואיבדנו הרבה כדורים. כל המשחקים האלה הם הכנה טובה, רואים את הדברים ונשפר אותם. זה התפקיד שלנו. אני שמח מאוד על הניצחון, פחות על היכולת שלנו. דמארי לא צריך לאותת לי כלום. כולנו מכירים את היכולות שלו, הוא יקבל מה שהוא צריך בהפועל תל אביב, אבל אנחנו לא יוצאים מפרופורציות וממשיכים הלאה". על אריק ינקו: "אני לא יודע את חומרת הפציעה שלו, אני מקווה שזה לא רציני ונקווה שהכול יהיה בסדר"

מאמן רעננה מנחם קורצקי: "רצינו מאוד לנצח ולעשות תוצאה, אבל יותר חשוב לראות שהקבוצה ממשיכה את הדרך של סוף העונה שעברה. אנחנו בכיוון הנכון, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. נחפש לצרף עוד שחקן או שניים ותהיה קבוצה טובה. טעויות שיפוט? זה חלק מהכדורגל, אף אחד לא עושה בכוונה. אנחנו צריכים להוסיף מחץ בהתקפה, נפצעו לנו שלושה חלוצים. בסך הכול רואים קבוצה ברעננה, חסרים הדברים הקטנים כדי שנוכל לעלות על דרך המלך. הבאנו חלוץ שלא יכול להתאמן, אנחנו לא יכולים לחכות ונראה איך אנחנו פותרים את המצב".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully