וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעייתו של סמיר נאסרי הוארכה ל-18 חודשים, יוכל לחזור בנובמבר

ועדת האתיקה של אופ"א החליטה להאריך את העונש של הצרפתי לשנה וחצי על טיפול רפואי לא תקין, אבל ההשעיה תחל ב-1 ביולי 2017 למרות שהוא שיחק מאז שמונה פעמים במדי אנטליהספור הטורקית

אתר רשמי

סמיר נאסרי ממשיך להסתבך. הקשר הצרפתי בן ה-31, שהושעה בפברואר לחצי שנה בשל שימוש בחומרים אסורים, התבשר הערב (רביעי) כי ההשעיה שלו הוארכה ל-18 חודשים, כלומר שנה וחצי. ההשעיה הוארכה על ידי ועדת האתיקה של אופ"א. המפקח מטעם ועדת האתיקה של אופ"א טען כי ההשעיה הקודמת לא מספקת ולפיכך ההשעיה הוארכה אחרי דיון.

ההשעיה של נאסרי היא בשל אירוע שהתרחש בדצמבר 2016 בזמן שהיה בחופש ועבר טיפול תוך ורידי במרפאה בלוס אנג'לס, מה שהיווה עבירה על חוקי מניעת שימוש בחומרים אסורים בספורט. ההשעיה תחל ב-1 ביולי 2017 כך שנאסרי יוכל לחזור לשחק כדורגל ב-1 בנובמבר 2018. באופן מוזר ההשעיה הרטרואקטיבית מתחילה מ-1 ביולי 2017 למרות שהצרפתי שיחק מאז שמונה פעמים במדי אנטליהספור.

נאסרי נחשב כבר מילדות לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בצרפת ולמעשה היה אמור להיות ה-כוכב של אלופת העולם במונדיאל האחרון ברוסיה. הוא התחיל את הקריירה שלו במארסיי ואחרי ארבע עונות מוצלחות שם עבר לארסנל, שם שיחק שלוש עונות לפני שעבר למנצ'סטר סיטי שלאחר מכן השאילה אותו לסביליה. העונה הוא שיחק שמונה פעמים באנטליהספור וכבש שני שערים. הוא זכה בשתי אליפויות עם מנצ'סטר סיטי.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא יכול לשחק עד נובמבר. נאסרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully