וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: באזל הובסה 3:0 בידי פאוק סלוניקי והודחה

קבוצת הפאר השוויצרית שפיטרה את מאמנה בעקבות ההפסד 2:1 במשחק הראשון הושפלה בגומלין והודחה לליגה האירופית. אייאקס העפילה לסיבוב השלישי אחרי 1:3 על שטרום גראץ (1:5 בסיכום)

שחקן באזל פביאן פריי. GettyImages
התפרקות. פביאן פריי/GettyImages

מוקדמות ליגת האלופות נמשכו היום (רביעי) והביאו עימן הפתעה גדולה, כשבאזל הודחה כבר בסיבוב השני לאחר שהובסה 3:0 בידי פאוק סליניקי (5:1 בסיכום המשחקים). אייאקס השלימה את העבודה עם 1:3 על שטרום גראץ (1:5 בסיכום המשחקים), גם סלטיק עלתה אחרי 0:0 עם רוזנבורג (1:3 בסיכום המשחקים).

באזל - פאוק סלוניקי 3:0 (5:1 בסיכום המשחקים)

קבוצת הפאר השוויצרית הפסידה 2:1 במשחק הראשון ביוון ומיד פיטרה את מאמנה רפאל ויקי, אך גם בחלומות השחורים ביותר שלה לא האמינה שכך ייראה הגומלין. פרננדו וארלה כבש כבר בדקה השביעית, אלכסנדר פריוביץ' הכפיל בדקה ה-52, ושמונה דקות לאחר מכן זו כבר הפכה להשפלה, כשעומאר אל חאדורי נעץ את המסמר האחרון. גם המאמן הזמני אלכסנדר פריי לא הצליח לעצור את כדור השלג של באזל.

שטרום גראץ - אייאקס 3:1 (5:1 בסיכום המשחקים)

לאחר ה-0:2 במשחק הראשון, סגנית אלופת הולנד השלימה את המשימה בצורה משכנעת עד מאוד. קלאס יאן הונטלאר הוותיק כבש צמד יפה (39, 77), דושאן טאדיץ' המצוין שהגיע בקיץ מסאות'המפטון הוסיף (48). שער עצמי של אנדרה אונאנה (89) לא שינה דבר.

רוזנבורג - סלטיק 0:0 (3:1 בסיכום המשחקים)

אלופת סקוטלנד עלתה בזכות ה-1:3 מהמשחק הראשון, לאחר שסיפקה ערב חלש בנורבגיה. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל.

שחקני אייאקס חוגגים. GettyImages
קלי קלות. אייאקס חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully