וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפרירים חולון הודיעה על החתמת משה סיני, שינסה להיכנס לכושר

קשר העבר האגדי בן ה-57 חתם בקבוצה מליגה ג'. הוא ינסה לראות אם הוא מסוגל לשחק ברמה הזו ואם כן, אז יישאר וישחק איתה. סיני זכה בעבר בארבע אליפויות ונבחר פעמיים לכדורגלן השנה

המאמן משה סיני בהלוויה של אריק איינשטיין. ברני ארדוב
מסוגל לשחק? משה סיני/ברני ארדוב

האם אנחנו בדרך לקאמבק מפתיע במיוחד? צפרירים חולון מליגה ג' הודיעה על החתמתו של אחד מגדולי הכדורגלנים של ישראל בכל הזמנים, משה סיני. כרגע, עדיין לא ברור האם המהלך הזה באמת ייצא לפועל וקשר העבר יחזור לשחק בגילו (57), אבל הוא אמר שינסה לתת לזה הזדמנות ויראה אם הוא מסוגל לעשות את זה מבחינה פיזית.

סיני בן ה-57 הוא אחד מגדולי הכדורגלנים של ישראל בכל הזמנים. הוא גדל בנוער של הפועל תל אביב והחל את הקריירה במכבי יפו, בה שיחק שתי עונות לאחריהן חזר למועדון הבית ובמשך שבע עונות בבלומפילד כבש 52 שערים ב-174 הופעות בהפועל תל אביב. לאחר מכן הוא יצא להרפתקה לא מוצלחת במיוחד בבוורן שבבלגיה, ממה חזר לשתי עונות נוספות בהפועל תל אביב. לאחר מכן הוא שיחק עונה אחת בבני יהודה וחזר לשלוש עונות נוספות אצל האדומים. סיני זכה עם הפועל תל אביב בשלוש אליפויות ובגביע המדינה והוביל גם את בני יהודה לאליפות ב-1989/90. הוא נבחר פעמיים לכדורגלן השנה בישראל. יש לו 47 הופעות בנבחרת ושבעה שערים.

בהודעה של צפרירים חולון בפייסבוק נכתב: "ברוך הבא לחולוניה, משה סיני. מה שלא נגיד יגמד את המעמד. אז, משה סיני, ברוך הבא לחולוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully