וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "נצטרך לשחק חכם על תוצאה, מאוד רוצים לעבור"

1.8.2018 / 23:59

מאמן הפועל חיפה דרוך לקראת גומלין מוקדמות הליגה האירופית מול FH (22:15, ספורט1). פלקושצ'נקו, אראל ופפאזוגלו צפויים לפתוח. יואב כץ נחת באיסלנד, התוצאה עשויה להשפיע על הרכש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול FH האיסלנדית (חמישי, 22:15, ספורט1). אתמול ערכה הקבוצה אימון בעצימות נמוכה יותר, שנערך במגרשה של אלפטנס. יואב כץ נחת היום באיסלנד ונפגש עם ניר קלינגר, כשהשניים ידונו גם בנוגע לערן לוי. רוב ההרכב של האדומים כבר סגור. גבריאל תמאש שהיה מורחק במשחק הראשון יפתח עם ניסו קפילוטו במרכז ההגנה, כשדור מלול וחן דילמוני ישחקו כמגנים. בקישור האחורי קיימת התלבטות בין רסמוס סיוסטדט וריסטו מיטרבסקי, כשלצד מי מהם שיפתח ככל הנראה יעלה גל אראל. מקסים פלקושצ'נקו אמור להיות השחקן הקדמי בשלישייה הזאת. גילי ורמוט, ראדו גנסארי ותנאסיס פפאזוגלו ירכיבו את החלק ההתקפי.

"במהלך היום עסקנו בעיקר בלאושש את השחקנים מהטיסות", אמר ניר קלינגר. "האימון הערב היה מצוין ובקצב טוב. אנחנו יודעים ש-FH יותר אינטנסיביים בבית שלהם. נצטרך לשחק חכם על תוצאה. אנחנו מאוד רוצים מאוד לעבור שלב ונעשה הכל בשביל זה".

עוד בנושא:
אלמוג בוזגלו סיכם בהפועל חיפה, מחכה לאישור בני יהודה
שחקני הפועל חיפה התלוננו: "המסע היה קשה וארוך"

שחקני הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
יואב כץ והשחקנים באימון המסכם/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

שחקני הקבוצה דיווחו על אווירה טובה באימון אתמול, שהתנהל במזג אוויר מעט קריר. במקביל, נמשכים הניסיונות לסגור את עסקת אלמוג בוזגלו. יואב כץ הודיע לבני יהודה כי מעמד החתימה יהיה רק לאחר משחק הגומלין. גורם במועדון אמר אתמול כי: "אחרי המשחק הזה, נחליט אם לחזק את הקבוצה בעוד שחקן או שניים. יהיו לו השלכות על המשך העונה".

קלינגר יקיים אסיפה טקטית שתתמקד במשחק הראשון שנערך בחיפה. במועדון מרוצים מההשתלבות של פפאזוגלו, שעושה רושם טוב באימונים ויפתח מחר. "הוא לא חלוץ ענק, אבל חסר בליגה שלנו חלוצים שיודעים להחזיק בכדור. הוא מוסיף עוד עוצמה לחלק ההתקפי".

למרות ההחתמה הצפויה של בוזגלו, במועדון הבהירו כי במידה ומוחמד גדיר ישוחרר בחינם ייתכן שהקבוצה תפנה אליו. קלינגר רוצה גם מגן שמאלי. כרגע סאן מנחם טרם שוחרר ממכבי חיפה. המאמן היה מעדיף את שון גולדברג שגם הוא טרם קיבל אישור לעזוב.

הרכב משוער: ארנסט שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדס (ריסטו מיטרבסקי), מקסים פלקושצ'נקו, גל אראל, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, תנאסיס פפאזוגלו.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה: "המסע היה קשה, חלק מהשחקנים לא ישנו כמעט 24 שעות"

לכתבה המלאה
גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה מול FH. קובי אליהו
ורמוט מול FH במשחק הראשון/קובי אליהו

FH חזרה לנצח בליגה השבוע עם 0:1 ביתי מול פיולניר מהתחתית. בליגה האיסלנדית שוחקו כבר 15 מחזורים ויריבת הפועל חיפה נמצאת במקום החמישי בלבד עם 22 נקודות מ-42 אפשריות, כשהיא במרחק שבע נקודות מוואלור הראשונה. מי שכבש את השער בניצחון השבוע היה רובי קרופורד הסקוטי בעוד מלך שערי הקבוצה, סטיבן לנון (גם הוא סקוטי), נכנס רק בפתיחת המחצית השנייה וככל הנראה קיבל מנוחה לקראת הגומלין במוקדמות הליגה האירופית.

הרכב משוער: גונאר נילסן, וידאר ארי יונסון, אדי גומס, רניקו קלארק, היורטור לוגי ולגארדסון, דויד טור וידארסון, גודמונדור קריסטיאנסון, ברנדור הנדריקסון, סטיבן לנון, יקאופ תומסן, אטלי גודנאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully