וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "המסע היה קשה, חלק מהשחקנים לא ישנו כמעט 24 שעות"

31.7.2018 / 11:06

רוב שחקני הפועל חיפה נחתו באיסלנד לקראת המשחק מול FH. בני יהודה דרשה 200 אלף שקל על בוזגלו שכבר סיכם, הצדדים קרובים לפשרה אחרי שאביו ויתר על חלקו בעסקה. התקדמות במו"מ עם שטקוס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה תחל היום (שלישי) בהכנות לקראת המשחק FH האיסלנדית. שתי טיסות כבר נחתו באיסלנד, והטיסה השלישית והאחרונה נחתה בגרמניה. השחקנים האחרונים, יחד עם הצוות המקצועי, אמורים לנחות בשעה 14:00 בצהריים באיסלנד ומשם יגיעו למלון ויתארגנו לקראת אימון קל שייערך אחר הצהריים. מחר בערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם, בליווי מסיבת עיתונאים בה ישתפו ניר קלינגר וגילי ורמוט. "התוצאה בחיפה לא משרתת אותנו. כמובן שנצטרך להבקיע כדי לעבור שלב. אנחנו באים במטרה אחת - לנצח. אם לא נעשה את זה, לא מגיע לנו לעלות", אמר אחד השחקנים אחרי הנחיתה אתמול. שחקני הקבוצה, שנחתו אתמול בפרנקפורט עם ראש המשלחת אורן שטרלינג, נהנו מחצי יום חופש בעיר המקומית. "המסע הזה היה קשה, חלק מהשחקנים לא ישנו כמעט 24 שעות", סיפרו במועדון.

עוד בנושא

אלמוג בוזגלו סיכם לעונה בהפועל חיפה, ממתין לשחרור מבני יהודה
יואב כץ: "אם ערן לוי שחקן חופשי, נפנה אליו כדי שיגיע להפועל חיפה"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מסע מתיש. ניר קלינגר/ברני ארדוב

הפועל חיפה תשלם כ-150 אלף שקל לבני יהודה עבור אלמוג בוזגלו, לאחר שהזהובים דרשו כ-200 אלף. יעקב בוזגלו תרם לקידום העסקה בכל שויתר על חלקו, אחרי שהפועל חיפה הקצתה סכום מסוים לדמי ההעברה.

"לא בכל יום יואב כץ משלם על שחקן. בני יהודה מבינה שהיא הראשונה מזה תקופה ארוכה שמקבלת דמי העברה", אמר מקורב לעסקה. כזכור, בוזגלו כבר סיכם על חוזה לעונה אחת בסיומה יהיה חופשי. לאור הסיכום, מוחמד גדיר יצטרף רק אם אלונה ברקת תחליט לשחרר אותו בחינם. במועדון החליטו להיפגש עם חיים מגרלישווילי אחרי המשחק באיסלנד. ניר קלינגר הבהיר ליואב כץ כי אם השחקן יחתום, הוא יתופקד בעיקר בקישור. גם ארנסטס שטקוס אמור לחתום על חוזה חדש, לשלוש שנים לאחר שנרשמה התקדמות בין הצדדים. הוא צפוי לזכות לשדרוג של כעשרה אחוז בחוזה שלו וייתכן שהעונה השלישית תוגדר בחוזה כאופציה חד צדדית שהמועדון יוכל לממש. שון גולדברג וסאן מנחם טרם קיבלו אישור לעזוב את הקבוצות שלהם והמגעים יחודשו רק לאחר החזרה לארץ.

מחר (רביעי) יואב כץ ינחת באיסלנד ויצטרף לשאר הקבוצה. הבעלים ייפגש במלון עם ניר קלינגר כדי לקבל החלטה בנוגע לערן לוי. המאמן לא מוכן לוותר על החתמת מגן בתמורה ללוי ויסכים לקלוט אותו רק אם הדבר ייעשה שלא במסגרת תקציב שכר השחקנים שנקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully