וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ז'רמי מנז והבגידה שמסעירה את מקסיקו

מהחומרים האלו עושים טלנובלות: הצרפתי שכב עם אשתו של זמר מפורסם, ששמע על כך מבת הזוג של הכדורגלן. וגם: לוחם הסומו שהגיע למקום השני בתחרות אכילה ורונאלדו מככב באימון יובנטוס

צילום מסך

הויבאך, אברהם ואולסק עם משלוח מיוחד למנויי מכבי נתניה

הפיצ'ר ג'ייק דיקמן הועבר בטרייד מטקסס לאריזונה ממש לפני תום מועד ההעברות של ה-MLB (ליגת הבייסבול האמריקאית). לשמחתו, הדרך הייתה קצרה במיוחד. אריזונה בדיוק הייתה בעיצומה של סדרת המשחקים נגד הריינג'רס, כך שהוא רק היה צריך לעבור חדר הלבשה.

טלנובלה חוצת גבולות מעסיקה רבים מתושבי מקסיקו בימים האחרונים. השחקן והזמר אלחנדרו איברה נפרד מאשתו, מאר מייה, אחרי שמונה שנים. הסיבה: היא בגדה בו עם הכדורגלן הצרפתי ז'רמי מנז, שמשחק בקלוב אמריקה המקומית. והיא איברה גילה זאת? כשלפני כמה חודשים בת זוגו של מנז התקשרה אליו ודרשה: "תשתלט על אשתך".

בנים שעלתה לליגה הבכירה בצרפת, הגיבו בגיחוך לדיווח על כך שהם מעוניינים בסמואל אטו: "נפתח במגבית כדי לממן את השכר שלו"

ביום שלישי האחרון נערכה "תחרות האכילה הגדולה בישראל", במסגרתה ניסו חמישה פיינליסטים וביניהם, יאמה, לוחם הסומו הכבד בהיסטוריה של יפן שהגיע לביקור ראשון בישראל במיוחד לכבוד האירוע, לסיים בתוך שעה 13 קציצות המבורגר במשקל כולל של 2.6 קילוגרם. בסופו של דבר סיים יאמה רק במקום השני, כשהמנצח היה ויקטור גלבו מנתניה.

לוחם הסומו הכבד בהיסטוריה מול ההמבורגר הגדול ביקום

יאמה. יחצ,
יאמה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully