וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנודה: ליאור רפאלוב לא יורשה להתאמן עם קלאב ברוז'

הקשר בן ה-32 הוקפא על ידי קבוצתו בשבע השנים האחרונות ואם לא ימצא קבוצה חדשה עד תום מועד ההעברות בסוף החודש, הוא עלול לשבת ביציע במשך עונה שלמה. סטנדרד ליאז' מנסה להחתימו

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
לא לפרידה כזאת הוא פילל. רפאלוב/GettyImages

קלאב ברוז' מראה לליאור רפאלוב את הדרך החוצה. הבוקר (רביעי) פורסם בתקשורת הבלגית ששלושה שחקנים וביניהם הקשר הישראלי בן ה-32 לא יורשו להתאמן יותר בשורות הקבוצה, גם אם לא ימצאו קבוצה חדשה עד תום מועד חלון ההעברות בסוף החודש.

מאמן ברוז' איבן לקו לא בנה על רפאלוב מתחילת העונה ולא שיתף אותו במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית מול אופן (ניצחון 2:5). על פי הדיווחים בבלגיה בימים האחרונים כל הסימנים מראים שרפאלוב בדרך להצטרף לסטנדרד ליאז', שהביעה בו התעניינות מספר פעמים בשנתיים האחרונות בהן מעמדו בברוז' היה בנסיגה.

מאמן ליאז' מישל פרודום, שאימן את רפאלוב בברוז' עד לפני שנה, רוצה לחזור לשתף איתו פעולה ומשוכנע שתחת שרביטו הוא יוכל לשחזר את היכולת הטובה שהציג בשנים הראשונות בבלגיה. כך או כך חוזהו של רפאלוב בברוז' יסתיים בתום העונה והוא יצטרף לחפש קבוצה חדשה בקיץ הקרוב.

השאלה שנותרה פתוחה היא האם יעביר את העונה הקרובה ביציע או בקבוצה אחרת בבלגיה. בשנה האחרונה הוא היה קרוב להצטרף למכבי תל אביב, אולם ברוז' סיכלה את העסקה בסופו של דבר והוא נשאר בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully