וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל תל אביב: עומר דמארי שוב על הספסל

קובי רפואה צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שהביס 0:4 את בני יהודה כשאדווינאס גירדבאיניס יתפוס את מקומו של אוראל דגני הפצוע. מרטין אלאניס יפתח בחוד רעננה (ד', 21:00, 5+ לייב)

אתר רשמי

אחרי ה-0:4 מול בני יהודה ביום ראשון, הפועל תל אביב רוצה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה וניצחון מול הפועל רעננה (ד', 21:00, 5+ לייב) יקדם מאוד את האדומים לחצי גמר גביע הטוטו. אוראל דגני, שנקע את קרסולו במשחק מול בני יהודה, ייעדר ובמקומו יפתח הרכש הליטאי, אדווינאס גירדבאיניס, במרכז ההגנה לצידו של אדי גוטליב. מעבר לשינוי זה, קובי רפואה צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח מול בני יהודה כשעומר דמארי שוב ימתין על הספסל.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, אדווינאס גירדבאיניס, מרווין פרסמן, רוג'ר, ניר לקס, רמזי ספורי, רועי זיקרי, אחמד עאבד, פייסל מוליץ'.

עוד בנושא:
עומרי דמארי: "יש דברים יותר חשובים מכסף, כמו הדרבי למשל"

עומר דמארי הפועל תל אביב עם פייסל מוליץ'. קובי אליהו
שוב ימתין על הספסל. דמארי/קובי אליהו

גם הפועל רעננה חולמת עדיין על חצי גמר גביע הטוטו ובשביל זה היא חייבת לנצח. מנחם קורצקי עדיין ייאלץ להסתדר ללא החלוצים שלו אריאל אנגוואוקם ויניב מזרחי. מרטין אלאניס אמור לפתוח בעמדת החלוץ ומנחם קורצקי עדיין מתלבט בין מספר שחקנים בקישור.

הרכב משוער, הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, אור דסה, טל איילה, מרטין אלאניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully