וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "יש דברים שחשובים יותר מכסף. כמו דרבי למשל"

בהפועל תל אביב התרגשו מהקאמבק של החלוץ, שבישל בבכורה שלו: "המו"מ היה קצר, הם הראו לי שהם רוצים אותי". שביעות רצון מהיכולת של רוג'ר, קובי רפואה: "עבדתי קשה כדי להביא אותו"

עומר דמארי הפועל תל אביב עם פייסל מוליץ'. קובי אליהו
יופי של קאמבק. עומר דמארי/קובי אליהו

הדרמה הכי גדולה בהפועל תל אביב אמש (ראשון) הייתה מי יתניע לאחמד עבאד את הרכב שנותר ללא מצבר וללא יכולת להתניע. ואם כבר התחלנו לדבר על התנעות, אז נראה שהפועל תל אביב התניעה את עונת החזרה שלה לליגת העל בצורה הכי טוב שהיתה יכולה.

"אומנם שיחקנו מול חצי הרכב של בני יהודה ובאמת זה לא מדד אבל רואים שלקבוצה הזאת יש פוטנציאל", אמר אחד השחקנים. "יש פה בסיס טוב שהתחבר במחנה האימון ואם נפתח את העונה טוב ונצבור בטחון נפתיע לא מעט אנשים".

על אף היכולת הטובה של של רועי זיקרי ורמזי ספורי, נדמה שעבור כולם אצל האדומים זה היה הערב של עומר דמארי שחזר למועדון אחרי ארבע שנים. "המשא ומתן היה מאוד קצר. הם הראו לי שהם רוצים אותי בהפועל. היו לי עוד הצעות, אבל הייתי נחרץ שאני רוצה להיות פה", אמר דמארי בסיום המשחק. "יש דברים שהם יותר חשובים מכסף. כמו דרבי".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין מחפש שחקני חיזוק. רפואה/קובי אליהו

מעבר לדמארי, לפחות על פי אתמול, השחקן המעניין ביותר של הפועל הוא הקשר האחורי רוג'ר ברנדו. למרות השהות הקצרה שלו במועדון, הוא כרגע מסתמן כאיש שמנהיג את הקבוצה במרכז המגרש. "הוא שחקן מאוד מעניין" החמיא לו אחד מחבריו לקבוצה. "הוא יכול להיות האיש שיהפוך את הקבוצה הזאת להרבה יותר טובה". גם קובי רפואה שיבח את השחקן בסיום המשחק: "עבדתי קשה מאוד להביא אותו. הוא בא לתרום לנו מהניסיון שלו על המגרש".

יחד עם המחמאות, בהפועל תל אביב עדיין יודעים כי חסר להם לפחות עוד שחקן משמעותי במרכז המגרש. "זה משהו שאנחנו עובדים עליו" הוסיף רפואה. "לא יודע מה התקציב לזה, אני עובד כדי להביא שחקן טוב". בכלל בהפועל יודעים כי עדיין חסר איזון לקבוצה ושחקן מרכז המגרש איכותי יכול לשדרג את הקבוצה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully