וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום חמור נגד ג'יג'י דרסיליה. חיפה החליטה: לא יחזור למחלקת הנוער

31.7.2018 / 19:03

לפי כתב האישום, שחקן קבוצת הנוער הואשם בסחר בסמים, מהמועדון נמסר: "לכל אדם קיימת זכות החפות, אך מדובר באישומים לא פשוטים. לצערנו הרב, לא נוכל לקלוט אותו בחזרה"

דוברות מכבי חיפה

אחרי ששוחרר למעצר בית ביום שישי, כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד כדורגלן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, ג'יג'י דרסיליה. רגע לפני שהסתיים מעצר הבית שלו, השחקן הואשם בסחר בסמים (מאה גרם קנאביס). פרקליטו, עו"ד שי טובים אמר כי כתב האישום מלמד על תיווך ולא על עשיית רווח מסחר בסמים. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "לכל אדם קיימת זכות החפות, אך יחד עם זאת מדובר באישומים לא פשוטים ולצערנו הרב, בעת הזו לא נוכל לקלוט אלינו בחזרה את השחקן למחלקת הנוער. אנו בקשר רציף עם המשפחה ומאחלים לשחקן כי יצליח להוכיח את חפותו".

כזכור, בית משפט השלום בחיפה דן בנושא מעצרו של קשר קבוצת הנוער כבר ביום שישי. לאחר שהוחלט כי ישוחרר למעצר בית, המשטרה ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בחיפה. הדיון נערך כשעה וחצי מאוחר יותר, ובו נדחה ערעורה. המשמעות: דרסיליה שוחרר ממעצר. פרקליטיו של דרסיליה אמרו בדיון: "מדובר בבחור צעיר בן 19 ללא עבר פלילי. עסקה אחת, כמות קטנה. מבקשים לעשות שימוש בחלופת מעצר". באולם נמצאו גם אשת אביו, ורה דרסיליה, עימה הוא אמור שהה במעצר בית. כעת יצטרכו במועדון לקבל החלטה לגבי עתידו של השחקן.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה הודיעה ל-11 שחקנים: אתם לא בסגל לסכנין. קאיו, בן הרוש וזנטי ביציע
מכבי חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1 בגביע הטוטו

גיורגי דרסיליה. ברני ארדוב
בנו לא יישאר בחיפה. גיורגי דרסיליה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully