וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו התאמן, באיטליה תוהים: האם זו יובנטוס הגדולה אי פעם

הכוכב הפורטוגלי נראה מחויך באימון הבכורה. ב"גאזטה דלו ספורט" כבר מתלהבים, טאקוני: "פלאטיני, דל פיירו ורונאלדו לא מנצחים לבד", דה ליביו: "רונאלדו יכול לשנות את כל המועדון"

אתר יובנטוס

בשעה טובה ערך היום (שלישי) כריסטיאנו רונאלדו את האימון הראשון שלו ביובנטוס. הפורטוגלי, שנרכש מריאל מדריד תמורת 114 מיליון יורו, נראה מחויך מאוד באימון ושחרר מחוות לכל עבר. רונאלדו כמובן התאמן עם שאר חבריו שחזרו באיחור בשל השתתפות בגביע העולם: פאולו דיבאלה, דוגלאס קוסטה, רודריגו בנטנקור, גונסאלו היגואין וחואן קואדרדו. רונאלדו העלה גם תמונה לחשבון האינסטגרם שלו עם הכיתוב: "אימון קשה ראשון, העבודה מאחוריי".

בתוך כך, באיטליה כבר תוהים האם מדובר ביובנטוס הגדולה והטובה בכל הזמנים. הגברת הזקנה זכתה בשבע אליפויות ברציפות והגיעה פעמיים לגמר ליגת האלופות בארבע העונות האחרונות. בכתבה שנערכה בגאזטה דלו ספורט התראיינו שחקני עבר כשביניהם סרג'יו בריו, ששיחק בקבוצה בין 1990-1974 וזכה איתה בגביע האלופות ב-1985, ומורנו טוריצ'לי, שהיה המגן של יובה במשך שש שנים בין 1998-1992 וזכה איתה בליגת האלופות ב-1996. השניים פתחו וטענו את הצפוי: "אנחנו זכינו בגביע האלופות וזה דבר שיובנטוס הנוכחית עדיין לא עשתה. אנחנו עשינו היסטוריה והם עדיין צריכים לעשות אותה. מבחינת כוח יכול להיות שזו יובה החזקה בכל הזמנים, אבל השחקנים והעובדות עדיין צריכים להוכיח את זה".

בריו הוסיף ואמר: "בכל עמדה על המגרש היה לנו את השחקן הכי טוב, זה התחיל בסטפנו טאקוני בשער והגיע עד זביגנייב בונייק בהתקפה". אנג'לו דה ליביו, שהיה אחד מכוכבי הקבוצה שזכתה באלופות ב-1996, אמר: "ויאלי סחב אותנו באותה תקופה ואנחנו נלחמנו. אני רואה את אותה הרוח בשחקנים שיש עכשיו, הם מסוגלים להשיג הכול כי התנאים מעולים". בריו טען שהקבוצה עדיין צריכה להתחזק ואמר: "רונאלדו לבד לא יביא ליובנטוס את ליגת האלופות, אנחנו חייבים לשמור על היגואין ולצרף אליו גם את דיבלאה. לא הייתי מחזיר את בונוצ'י, צריך לכבד את האוהדים שרצים עם הקבוצה כל השנים. אותם אנשים שרצו אחריי עדיין שם".

סטפנו טאקוני, שכאמור היה השוער של יובנטוס בין 1992-1983 וזכה איתה בליגת האלופות ב-1985, מזהה קו מחבר בין שלושת העידנים והקבוצות השונות ואמר: "גם פלאטיני, גם דל פיירו וגם רונאלדו לא מנצחים לבד: ביובנטוס תמיד שיחקנו, משחקים ותמיד ישחקו ביחד. כך צריך לשחק גם כשיש לך את השחקן הטוב בעולם. אני לא יודע אם זו תהפוך להיות יובנטוס הגדולה ביותר, אבל היא אחת הטובות באירופה וכולם יודעים את זה". די ליביו משוכנע שהוא יודע מה הפתרון להצלחה ולזכייה נוספת בליגת האלופות ומסכם: "השם שלו הוא רונאלדו, הוא יכול למחוק את כל התסכולים וגם להרחיק את המזל הרע שדבק ביובנטוס בשנים האחרונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully