וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ברשצקי הוצע למכבי נתניה. אייל סגל: "הימים האחרונים מאתגרים"

31.7.2018 / 11:01

בקבוצה שוקלים לצרף את קשר הפועל תל אביב לאור הפרידה מערן לוי. הבעלים בפנייה לאוהדים: "קשה להפנים את העזיבה הלא מתוכננת, אבל אף מהמורה לא תקטע את מגמת העלייה שלנו"

שחקן הפועל תל אביב מוטי ברשצקי חוגג. קובי אליהו
המחליף של ערן לוי? מוטי ברשצקי/קובי אליהו

מכבי נתניה קיבלה בימים האחרונים הצעה לצרף את מוטי ברשצקי מהפועל תל אביב ובמועדון שוקלים זאת בחיוב לאור הפרידה מערן לוי. במועדון לא מתכוונים להיעתר בשלב הזה לפניית עירוני קרית שמונה בנוגע לחגי גולדנברג. בקבוצה הוחלט כי עד אשר לא יימצא שחקן דומה באיכות טובה, לא ישוחרר גולדנברג שיכול לשחק במגוון של תפקידים.

בעלי מכבי נתניה אייל סגל התייחס היום בפנייה לאוהדים לאירועים האחרונים במועדון ובראשם הפרידה מערן לוי: "הימים האחרונים, הם ימים מאתגרים לכם ולי, לכולנו. השחקן הדומיננטי ביותר בחמש עונות האחרונות, שהשפיע על הקבוצה יותר מכל שחקן אחר בדור האחרון, סיים את דרכו במועדון.

"עזיבה לא מתוכננת ככלל ובעיקר בעולם הכדורגל שמרכז אמוציות ואנדרנלין שעומדים בכל רגע להתפרץ, יוצר מטבעו גלי הדף נוספים, שאת חלקם אנחנו מרגישים בתוכנו, מאז רגע ההודעה.

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. קובי אליהו
נתניה עדיין נסערת. ערן לוי/קובי אליהו

"מכבי נתניה מורכבת ממגוון רחב של אוהדים, חלקם ותיקים שחוו חוויות דומות, לחלקים רבים זו הפעם הראשונה, חלקם בוגרים שיודעים להכיל, האחרים צעירים שלרגעים חרב עליהם עולמם, חלקנו המתין לאירוע בפינה ואחרים שערן היה מרכיב מרכזי בחייהם, מצויים בשלב לא צפוי בחייהם, כזה שלא ציפו שיקרה לעולם וההפנמה קשה.

"אין אוהד בנתניה שערן לא נגע בו בדרכו המיוחדת והיטיבו לתאר את זה אחדים מאיתנו ביממה האחרונה, הבן אדם שבו שמכיל לב אינסופי, היה שותף לכל שמחה או צער של כל אחד מהאוהדים, יכולתו והתנהלותו במגרש שינתה מצב רוח מקצה לקצה פעם אחרי פעם ולעולם לא ידענו מתי תהיה הפעם הבאה.

"בימים אמוציונליים שכאלו, לעיתים בגלל עודף רגישות, לעיתים בגלל חוסר, נאמרות אמירות ונכתבות הודעות, שבמחשבה שניה ניתן היה לוותר על רובן, בעיקר כדי לא לפגוע באחר.

"אוהדי מכבי נתניה ידעו בשנים האחרונות לא מעט מורדות, חלקם תלולים, לחלקם לא נראה סיום. בשנתיים האחרונות אנחנו צועדים כולנו בצוותא במגמת עלייה, מגמה שלא תאפשר לשום מהמורה, גדולה ככל שתהיה להפריע בטיפוס לפסגה המיוחלת.

"מה שלא הורג מחשל, אמר ניטשה, וידע מה שאמר,
כך נהגנו בימים קשים בעבר, כך ננהג גם הפעם, המשותף לנו גדול מכל מחלוקת, בואו נהיה נדיבים אחד לרעהו, נסייע למתקשים בטיפוס, נוותר על אמירות ומאמרים מיותרים, נקניט פחות ונכיל יותר, נקרב לליבנו את אלו שזקוקים לחיבוק משמעותי ולא נרחיק את אלו שיחטאו מפעם לפעם, זה טבעו של עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully