וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה דנילוביץ': "מעדיפה שלא ישאלו אותי על אבא שלי"

הטניסאית בת ה-17, ביתו של כדורסלן העבר פרדראג, חזרה לסרביה אחרי הזכייה במוסקבה: "הייתי באופוריה, לא ישנתי הלילה ואני לא עייפה". על מאמנה: "קורצ'ה ואני זה יותר משחקנית ומאמן"

אולגה דנילוביץ' טניסאית סרבית עם אביה פרדראג דנילוביץ'. אתר sportklub, אתר רשמי
אולגה דנילוביץ' עם אביה, פרדראג, בשדה התעופה/אתר רשמי, אתר sportklub

סרביה בטירוף סביב ההצלחה של אולגה דנילוביץ'. הטניסאית בת ה-17 הפכה אתמול (ראשון) לראשונה שנולדה משנת 2000 ואילך שזוכה בטורניר WTA. היא עשתה את זה בטורניר מהדרג הנמוך ביותר, האינטרנשיונל, במוסקבה עם ניצחון מול אנסטסיה פוטאפובה הרוסייה שבעצמה בת 17, אבל גם כך מדובר בהישג גדול. דנילוביץ' זכתה בטורניר כלאקי לוזר והפכה לראשונה שזוכה כך בטורניר WTA מאז אנדראה ג'ייגר ב-1980. דנילוביץ' נחתה הערב בבלגרד כשצוותי תקשורת מקומיים רבים ממתינים לה שם לצד אביה וכדורסלן העבר האגדי, פרדראג.

"הייתי באופוריה מוחלטת, לא הצלחתי לישון מאז אתמול", אמרה דנילוביץ' עם נחיתתה בסרביה, "אני אפילו לא מרגישה עייפה. אצטרך כמה ימים כדי לעכל את הכול". דנילוביץ' החמיאה למאמן שלה וטניסאי העבר הספרדי אלכס קורצ'ה: "הוא המאמן שלי והמנטור שלי. היחסים בינינו הם יותר מאשר של שחקנית ומאמן, התקבלתי בברצלונה כחברת משפחה. זה חשוב בשביל איכות העבודה, המוטיבציה, בשביל הכול. דיאן וראנש היה איתי השבוע והכול הלך נהדר. המטרה שלי הייתה להיות איפה שאני עכשיו בסוף השנה, אבל התואר הזה משנה המון עבורי. אני מתכננת לשחק בטורנירים גדולים יותר עכשיו. קיבלתי המון הודעות מאז אתמול, עדיין לא הספקתי לענות לכולן כי הכול קרה כל כך מהר. עדיין לא היה לי זמן בשביל עצמי. אני מוכנה להתמודד עם הלחץ, זה היה כך כל חיי. כל ספורטאי מרגיש את הלחץ, זה חלק מהיופי של הספורט, במיוחד טניס. אתמודד עם זה טוב יותר ככל שהזמן יעבור".

דנילוביץ' נשאלה האם היא ופוטאפובה הכישרונית הן כמו מארי ודג'וקוביץ' ואמרה: "אני מקווה מאוד, אני מקווה שזה הגמר הראשון מבין רבים בהם נחלוק את אותו מגרש. האליל שלי הוא נובאק דג'וקוביץ', אמרתי את זה הרבה פעמים, הוא תמיד יהיה המודל שלי לחיקוי. הוא ספורטאי אדיר, אדם נהדר ומישהו שאפשר להסתכל וללמוד ממנו. אחד הזיכרונות הראשונים שלי מהטניס היה לראות את נובאק משחק בחצי גמר אליפות אוסטרליה והאופוריה שהייתה פה בסרביה לאחר מכן". דנילוביץ' נשאלה על אביה וענתה: "אני לא רוצה לדבר עליו גם כששואלים אותי, אבל אין מה לעשות הוא אבא שלי והוא מוכר מאוד. אני אסירת תודה כלפי העיתונאים שמעולם לא שאלו אותי משהו מכוער בנוגע אליו".

אנה איבנוביץ' בירכה את דנילוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully