וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: פריס סן ז'רמן ניצחה 2:3 דרמטי את אתלטיקו מדריד

שער יפה של וירג'יליו פוסטולאצ'י בן ה-18 בדקה ה-92 סידר לאלופת צרפת ניצחון במשחק בו שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים משניים במיוחד. קווין טראפ פתח על חשבונו של ג'אנלואיג'י בופון

שחקני פריס סן ז'רמן. GettyImages
שחקני פ.ס.ז' חוגגים/GettyImages

גביע האלופות, בו מתחרות מיטב הקבוצות האירופיות במשחקי הכנה לקראת עונת 2018/19, נמשך היום (שני) עם 2:3 דרמטי של פריס סן ז'רמן מול אתלטיקו מדריד.

פריס סן ז'רמן - אתלטיקו מדריד 2:3

הפעם ג'אנלואיג'י בופון לא פתח ומי שקיבל את הקרדיט בין הקורות היה קווין טראפ הגרמני, שהיה שותף לניצחון דרמטי של אלופת צרפת מול סגנית אלופת ספרד. כריסטופר אנקונקו, שהיה היחיד שכבש בתבוסה 5:1 לארסנל בשבת, הרשית גם הפעם עבור הפריסאים ועשה את זה בדקה ה-32. הקבוצה של תומאס טוכל, שכמובן שיחקה בהרכב משני מאוד פרט למרקו וראטי, אדריאן ראביו, אנחל די מריה, לייבין קורזווה וג'ובאני לו סלסו, הצליחה לעלות כבר ל-0:2 בדקה ה-71 כשהכובש היה מוסא דיאבי. ויקטור מויחו בן ה-17 הצליח לצמק בדקה ה-75 ושער עצמי של אנטואן ברנד בדקה ה-86 קבע שוויון. אלא שאז הגיע השער היפה במשחק כשוירג'יליו פוסטולאצ'י בן ה-18 הניף את הרגל ובעט כדור חזק מחוץ לרחבה פנימה כדי לקבוע 2:3 לפריס סן ז'רמן. כמובן שגם הקולצ'ונרוס שיחקו בהרכב דליל וחסר מאוד וללא כל הכוכבים שלהם כמו אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה, דייגו גודין, יאן אובלק ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully