וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בבוגרים: פורטוגל זכתה לראשונה אי פעם באליפות אירופה עד גיל 19

שנתיים לאחר שער הניצחון של החלוץ המחליף אדר בדקה ה-109, החלוץ המחליף של הנוער פדרו קורייה כבש בדיוק באותה דקה וקבע 3:4 דרמטי בגמר מול איטליה. מואיז קין כבש צמד למפסידה

שחקני נבחרת פורטוגל עד גיל 19 חוגגים זכייה, אליפות אירופה 2018. רויטרס
היסטוריה פורטוגלית/רויטרס

נבחרת פורטוגל היא אלופת אירופה לנבחרות בוגרים מ-2016, והחל מהערב (ראשון) היא גם אלופת אירופה לנבחרות נוער עד גיל 19. אחרי ההפסד לאנגליה בגמר בשנה שעברה, שהיה השלישי שלה במעמד זה, פורטוגל השיגה את התיקון עם 3:4 דרמטי ומלהיב בהארכה מול איטליה.

שתי הנבחרות נפגשו במחזור השני של שלב הבתים בטורניר בפינלנד, ואז איטליה ניצחה 2:3 והבטיחה בכך את ראשות הבית. פורטוגל מחצה 0:5 את אוקראינה בחצי הגמר, האיטלקים הדיחו את צרפת החזקה עם 0:2 בחצי הגמר המקביל, והגמר בסיינאיוקי היה אפילו טוב יותר מהמשחק בבתים.

מואיז קין עושה באלוטלי

ז'וטה, חלוצה של בנפיקה שכבש צמד בחצי הגמר, קיבל עזרה מהשוער ששמט פנימה בעיטה שלו בדקה ה-45. פרנסיסקו טרינקאו, עוד כובש צמד מהמשחק מול אוקראינה, עט על ריבאונד בדקה ה-72 והעלה את הפורטוגלים ל-0:2. אלא שאז נכנס לפעולה מואיז קין. החלוץ שעשה היסטוריה כיליד 2000 הראשון שמצא את הרשת באחת מחמש הליגות הבכירות, נכנס לאחר ההפסקה, השווה עם צמד נפלא בדקות 75 ו-76 והותיר את היריבה בהלם. הולכים להארכה.

פורטוגל חזרה לתקוף בהארכה ובדקה ה-103 באה על שכרה, כשהמחליף פדרו קורייה הכין לז'וטה שהפציץ פנימה מ-16 מטרים את החמישי שלו בטורניר. אלא שלאזוריני הייתה תגובה נוספת, מראשו של ג'אנלוקה סקמאקה שנגח באין מפריע את ה-3:3 בדקה ה-107. הולכים לפנדלים? לא אם שואלים את קורייה. החלוץ הגבוה היה על תקן אדר, השתלט על כדור שמסר לו ז'וטה וחרץ את גורל האליפות עם בעיטה חדה אל הרשת. באיזו דקה? 109. ושוב חלוץ מחליף. בדיוק כמו אדר מול צרפת בגמר יורו 2016.

עוד באותו נושא

כך זה קרה ביורו 2016: אדר העניק לפורטוגל את אליפות אירופה בדקה ה-109

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת פורטוגל עד גיל 19 חוגגים. רויטרס
טירטף בפינלנד. שחקני פורטוגל חוגגים/רויטרס
פרנסיסקו טרינקאו שחקן נבחרת פורטוגל עד גיל 19 בין שחקני נבחרת איטליה. רויטרס
ממצטייני הטורניר. טרינקאו בין שחקני איטליה/רויטרס
מואיז קן שחקן נבחרת איטליה עד גיל 19. רויטרס
הסתפק במקום השני. מואיז קין/רויטרס
הליו סוזה מאמן נבחרת פורטוגל עד גיל 19. רויטרס
ב-1989 זכה עם פורטוגל כשחקן באליפות העולם עד גיל 20. המאמן הליו סוזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully