וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "רוצה להוכיח שלא שכחתי לשחק כדורגל. הלחץ עושה לי טוב"

אוהדי הפועל תל אביב קיבלו בתשואות את החלוץ שערך בכורה מחודשת ואמר: "פה הכי טוב לי, לא היתה לי בכלל מחשבה על מקום אחר". רפואה פרגן: "רוצים להחזיר אותו להיות החלוץ הכי טוב בארץ"

עומר דמארי הפועל תל אביב עם פייסל מוליץ'. קובי אליהו
שוב אדום. עומר דמארי/קובי אליהו

הפועל תל אביב חגגה הערב (ראשון) באופן רשמי את חזרתה לליגת העל עם 0:4 קליל על בני יהודה בגביע הטוטו. רועי זיקרי כבש צמד, פרסמן ועגייב הוסיפו אבל האוהדים האדומים יזכרו את המשחק הזה בעיקר בזכות הקאמבק של עומר דמארי שנכנס בדקה ה-71 וזכה לתשואות רמות של האוהדים שזוכרים לו ימי חסד במועדון, למרות שזה עבר כמה שנים לא טובות מבחינה אישית, כולל במכבי חיפה בעונה שעברה.

רועי זיקרי הפועל תל אביב. קובי אליהו
יופי של בכורה. רועי זיקרי/קובי אליהו

קובי רפואה מאמן האדומים פרגן בסיום: "לא יוצא מפרופורציות, זה בסך הכל משחק גביע הטוטו. אני יודע שיש לנו עוד הרבה עבודה. לא ציפינו לתוצאה כזו אבל זה לא גורע מהמשחק הטוב שלנו. זה טוב לביטחון של השחקנים, הקבוצה צריכה להיות מחוייבת והיא היתה כזו".

על עומר דמארי: "ראו שכל טאץ' שלו הוא של חלוץ אמיתי. הוא עבר שנים לא טובות, המטרה היא להחזיר אותו לימים היפים שלו ומקווה שיחד איתו נחזור לקדמת הבמה. ברור שזה לא רק הוא, יש פה עוד שחקנים טובים. הוא לא המושיע של הפועל תל אביב אבל הוא פקטור רציני פה ורוצים להחזיר אותו להיות החלוץ הכי טוב בארץ".

על השאיפות: "הפועל תל אביב זה מועדון ענק שצריך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי. אנחנו אחרי משחק אחד, בואו נהיה עם רגליים על הקרקע".

עומר דמארי אמר: "מאוד התרגשתי לשחק בהפועל. זה באמת אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי. שמח שנכנסתי טוב למשחק וניצחנו. היו לי עוד הצעות אבל אמרתי תמיד שפה הכי טוב לי ולא היתה לי בכלל מחשבה על מקום אחר. היו לי שנים פחות טובות אבל זה רק מדרבן אותי, אשתדל לעמוד בציפיות. הלחץ עושה לי טוב. אני פה ורוצה להוכיח שלא שכחתי לשחק כדורגל, מקווה שתהיה שנה טובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס בני יהודה. קובי אליהו
יש לו עוד המון עבודה. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס ניסה להסביר בסיום: "זה לא היה משחק של 0:3, זה משחק של פתיחת עונה אבל נקווה שזה ייראה אחרת עם לפחות חמישה שחקנים חדשים. גולים כאלו אפשר לקבל בכל הרכב אם לא נהיה מרוכזים. זה משחק שנצטרך ללמוד ממנו. הפועל תל אביב קבוצה טובה והיה קשה לנו לחזור למשחק".

על הטעויות של זובאס: "זה קורה לגדולים ממנו, הוא אחד השוערים הכי טובים בארץ. אני יודע שהוא באמת שוער מצוין שתפס יום של חוסר ריכוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully