וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אלון בוזורגי חתם לעונה אחת

29.7.2018 / 16:04

החלוץ בן ה-28, שכבש 14 שערים במדי מ.ס. רובי שפירא מליגה א' צפון והתאמן עם הקבוצה מאז פתיחת העונה, השלים את החזרה הביתה והפך לשחקן התשיעי שהצטרף לסגל של חיים סילבס

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (ראשון) על צירופו של החלוץ אלון בוזורגי, שחתם על חוזה לעונה אחת אחרי שהתאמן עם הקבוצה במשך חודש וחצי והיה שותף למחנה האימונים בסלובקיה. בוזורגי בן ה-28 כבש 14 שערי ליגה בעונה שעברה במדי מ.ס. רובי שפירא חיפה מליגה א' צפון, ולמעשה הפך לשחקן השלישי שהגיע לקרית שמונה מהליגה הזו, אחרי המגן נירן רוטשטיין (עירוני טבריה) והחלוץ יואל אבוחצירה (הפועל הרצליה). סך הכול, הקבוצה של סילבס החתימה תשעה שחקנים במהלך החלון הנוכחי.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
המגן השמאלי פטריק דה סילבה הגיע להיבחן בבני סכנין
אייל סגל ייפגש עם דראפיץ' וברדה כדי לדון בעתידו של ערן לוי

אלון בוזורגי שחקן עירוני קרית שמונה עם המנכ"ל יוסי אדרי. אתר רשמי עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
חזר הביתה. אלון בוזורגי עם המנכ"ל יוסי אדרי/אתר רשמי, אתר רשמי עירוני קרית שמונה

בוזורגי למעשה חוזר לקבוצה בה החל את דרכו. החלוץ הוא בוגר מחלקת הנוער של קרית שמונה, ובאוקטובר 2008 ערך את הבכורה בבוגרים כששותף כמחליף במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין. עונה לאחר מכן ערך בכורה בליגה הלאומית, אבל ב-2010/11 עבר להפועל חיפה ובמדיה שיחק לראשונה בליגת העל וגם כבש כבר במשחקו הראשון מול הפועל עכו.

קרית שמונה תחל את השתתפותה בגביע הטוטו ביום שלישי, כאשר תארח את מכבי נתניה במסגרת בית ב'. בשבת היא כבר תתארח אצל מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully