וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: שאקיל מוריס חתם לעונה הבאה

29.7.2018 / 16:16

הסנטר (24, 2.03) שסיים את לימודיו באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט בעונה שעברה, יחבור לג'ף אדריאן בקו הקדמי של הרצליה, שטרם החתימה את המאמן גאשפר פוטוצ'ניק. גם כרם משעור צפוי לחתום

דשון סטיבנס. GettyImages
יחזק את הצבע של הרצליה. שאקיל מוריס/GettyImages

בני הרצליה ממשיכה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה והיום (ראשון) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הסנטר האמריקאי שאקיל מוריס שסיים את לימודיו באוניברסיטת וויצ'יטה סטייט השנה. מוריס הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של אלדד אקוניס, שטרם הכריז על מינוי המאמן לעונה הבאה, כשהמאמן הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק טרם חתם. מי שעוד צפוי להצטרף הוא כרם משעור, אך בהרצליה מחכים לאישור רשמי ממכבי תל אביב למהלך.

מוריס (24, 2.03) הוא סנטר גדול מימדים שהחל את הקריירה שלו בוויצ'יטה סטייט עם בעיות רפואיות וקשיים במערכת היחסים עם המאמן גרג מארשל. אלא שכלל שהקריירה התקדמה הוא הפך לאחד מהשחקנים היעילים במחוז מיזורי ואלי ובשנתו האחרונה נבחר לחמישיית מחוז אמריקן אתלטיק עם 14 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק.

הסגל של הרצליה כולל נכון לעכשיו את הישראלים ניצן חנוכי, גייב לווין וסם סינגר לצד הזרים ג'ף אדריאן שממשיך עונה נוספת, והגארדים בוגדן בליזניוק וג'יימס רובינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully