וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אור סולומון חתם לעונה אחת

29.7.2018 / 16:44

הפורוורד (24, 2.02) ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע ועלה איתה לליגת העל, חוזר לליגה הראשונה ומצטרף לסגל הישראלי של מיקי גורקה. זיו בן צבי או רום גפן ישלימו את הסגל בעמדת הרכז

עריכת וידאו: ניב מעוז

עירוני נהריה החתימה היום (ראשון) את אור סולומון ששיחק בעונה שעברה עם הפועל באר שבע ועלה איתה לליגת העל. לסולומון היה חוזה לעונה נוספת במדי באר שבע, אך האדומים הודיעו לו כי הוא לא בתוכניות והוא מצא קבוצה חדשה. סולומון מצטרף ליפתח זיו, ניב משגב, דגן יבזורי ואיגור נסטרנקו בסגל הישראלי של מיקי גורקה, שמחזיק ארבעה זרים - מייק הנרי, ג'סטין אדוארד, נאנא פולנד וטרי אלן.

סולומון (24, 2.02) שגדל במחלקת הנוער של ראשון לציון שיחק שלוש שנים מלאות בבוגרים ואף היה חלק מרכזי במשך שנתיים לפני שבחר לעזוב ועבר לעירוני נס ציונה. אחרי עונה לא מוצלחת בכתום המשיך למכבי אשדוד תחת צביקה שרף ורשם 4.8 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2016 הדרים לקרית גת וירד עם הקבוצה ללאומית. סולומון המשיך להדרים והגיע לבאר שבע, כשהוא עוזר לקבוצה לעלות ליגה עם 8.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק.

על מנת לסגור את הסגל תנסה נהריה לצרף רכז ישראלי כשבשלב זה יש שני מועמדים רציניים - זיו בן צבי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ורום גפן ששיחק אשתקד בגליל עליון מהלאומית.

שחקן מכבי קרית גת אור סולומון. לירון מולדובן
מבאר שבע לנהריה. אור סולומון/לירון מולדובן

* אייל שולמן, הרכז שנדד בעונות האחרונות במספר קבוצות בליגת העל כמו מכבי ראשון לציון, ברק נתניה, הפועל חולון, עירוני נהריה, מכבי קרית גת והפועל תל אביב, יורד ללאומית וחתם היום רשמית בקבוצת האוהדים של הפועל רמת גן/גבעתיים, הקבוצה בה החל את הקריירה שלו.

שולמן אמר לאתר הרשמי: "אין מאושר ממני לחזור למקום שבו הכל התחיל ולשחק מול הקהל שגדלתי עליו. אני מאחל לכולנו ולקהל המדהים שלנו שתהיה לנו עונה מרגשת ושנחווה ביחד רגעים גדולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי קרית גת אייל שולמן. ברני ארדוב
יורד ללאומית. אייל שולמן במדי קרית גת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully