וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: "גביע הטוטו זה השלב השני בהכנה שלנו"

המאמן החדש בובי מילבסקי מבהיר לפני משחק הבכורה שלו (19:45, ספורט 5): "תהיה רוטציה מלאה". פיליפ קנז'ביץ' צפוי לפתוח. האורחת בהרכב חסר, יניב מזרחי יקבל את המקום בהתקפה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מ.ס. אשדוד

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת משחקה הראשון ב-2018/19, שיהיה גם משחק הבכורה של בובי מילבסקי על הקווים. בלם העבר המקדוני אמר לקראת המשחק: "זו עוד הכנה לקראת המטרה האמיתית ב-25 באוגוסט וזו ליגת העל. אם מחנה האימונים היה השלב הראשון בהכנה שלנו, אז גביע הטוטו זה השלב השני, וככה אני מתכוון לשלב את כל שחקני הסגל שלי במהלך המשחקים. אתן הזדמנות למי שזקוק לה ומנוחה למי שזקוק לה. הרוטציה תהיה מלאה וכך נועל לקבל עוד יכולת להתרשם ולהתגבש לקראת הדבר האמיתי". הסרבי החדש פיליפ קנזב'יץ', שהגיע במקום בלסינג אלקה שנמכר ללוצרן, צפוי לפתוח בהרכב וכך גם דודו ביטון ולאונרד אווסו שהצטרפו בקיץ.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ויקטור גנב, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', לאונרד אווסו, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, פיליפ קנז'ביץ', בנצי מושל, דודו ביטון.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מ.ס. אשדוד אישרה: בלסינג אלקה נמכר ללוצרן השוויצרית
החלוץ יניב מזרחי חתם לעונה בהפועל רעננה עם אופציה לשלוש שנים נוספות

בובי מילבסקי, מאמן מ.ס. אשדוד, טום בן זקן, קפטן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מבטיח רוטציה מלאה. בובי מילבסקי עם הקפטן טום בן זקן/ברני ארדוב

הפועל רעננה

הקבוצה מהשרון חידשה את פניה, אבל תפתח מחר את העונה עם משחק חוץ בגביע הטוטו כשהיא חסרה לא מעט שחקנים. המאמן מנחם קורצקי, שהספיק להתפטר בחודש שעבר ולחזור לתפקידו אחרי יומיים, רוצה להמשיך את ההצלחה שלו בהפועל רעננה, בדיוק כפי שעה בקדנציה הקודמת שלו במועדון. קורצקי עדיין מתלבט לגבי ההרכב שלו, בעיקר בכל הקשור לחלק הקדמי החסר, בהיעדרם של כרם ארשיד ואריאל אנגוואוקם.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, מרטין אלאניס, טל איילה, יניב מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully