וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי הונגריה

אלוף העולם הבריטי קבע את ההקפה המהירה ביותר בבודפשט וינסה להגדיל את יתרונו בדירוג הנהגים על פני סבסטיאן פטל, שיתחיל מהמקום הרביעי. ואלטרי בוטאס יזנק שני, קימי רייקונן שלישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון יזנק מחר (ראשון) מהפול פוזישן בגרנד פרי ההונגרי, לאחר שששרד גשמים, רעמים וברקים, וקבע את ההקפה המהירה ביותר במסלול בבודפשט. אלוף העולם הבריטי, שחזר למקום הראשון בדירוג הנהגים לאחר הניצחון המזהיר בהוקנהיים בשבוע שעבר, ניצח בחמישה מקצי דירוג עד כה ב-2018 וינסה להגדיל את יתרונו על פני סבסטיאן פטל.

קבוצת מרצדס השלימה צמד בשורה הראשונה, לאחר שהפיני ואלטרי בוטאס היה הכי קרוב לחברו המילטון, שקבע זמן של 1:35.658 דקות. קימי רייקונן מפרארי יזנק שלישי ולצדו החבר פטל, בעוד קרלוס סאינס הספרדי הפתיע ויתחיל חמישי עבור רנו.

הנהג הבריטי אמר בסיום מקצה הדירוג: "באמת שלא יכולנו לצפות לזה... החבר'ה של פרארי היו מהירים יותר לאורך כל סוף השבוע, אבל שערי שמיים נפתחו והיה משחק הוגן".

אחרי 11 מרוצים (מתוך 21) להמילטון יש 188 נקודות לעומת 171 של פטל, שניצח בהונגריה בשנה שעברה וגם ב-2015. המילטון הוא שיאן הניצחונות במסלול עם חמישה כאלה (האחרון ב-2016).

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully