וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מתוק שיש: שער ניצחון לאלון תורג'מן ב-1:2 של אוסטריה וינה

החלוץ הישראלי הכריע את משחק הפתיחה של הליגה האוסטרית עם שער בדקה ה-53 שסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות על חשבון אינסברוק. דדיץ' (19) כבש לאינסברוק, גרונוואלד (38) איזן

אדריאן הרבשטיין

הליגה האוסטרית יצאה היום (שישי) לדרך ואלון תורג'מן כבש בניצחון 1:2 של אוסטריה וינה על ואקר אינסברוק. החלוץ הישראלי, שהרשית כבר במשחק הרשמי הראשון של קבוצתו (0:4 קליל על אוסטריה XIII בגביע), עזר לסגולים לפתוח את העונה ברגל ימין עם שער ניצחון יקר.

זלאטקו דדיץ' העלה את האורחים מאינסברוק ליתרון מפתיע (19), אבל אלכס גרונוואלד הרגיע את הקהל הביתי עם שוויון (38). גרונוואלד מצא בדקה ה-53 את תורג'מן, שעבר באלגנטיות שחקן הגנה ולא התבלבל מול השוער כדי לקבוע 1:2 ולסדר לאוסטריה וינה שלוש נקודות חשובות. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-71. וינה גם החמיצה פנדל בדקות הסיום, אך היא תצא מרוצה מהתצוגה ומהתוצאה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אלון תורג'מן: "דמארי המליץ לי להגיע, מרגיש כאן כמו בישראל"
דיווח בשוויץ: מרסל קולר עשוי לאמן את נבחרת ישראל

שחקן אוסטריה וינה אלון תורג'מן. טוויטר רשמי אוסטריה וינה, אתר רשמי
ממשיך להרשים. אלון תורג'מן/אתר רשמי, טוויטר רשמי אוסטריה וינה

בראיון קצר לכבוד פתיחת העונה שביצע לפני מספר ימים, אמר תורג'מן: "הייתה לי הצעה יותר גבוהה משטורם גראץ, אבל הקשבתי לסוכן שלי, לעומר דמארי ולתחושות שלי. וינה היא עיר יפה וכבר יש לי חברים בקבוצה, שגורמים לי להרגיש כאילו אני בישראל".

תורג'מן הוסיף: "בתחילתה של כל עונה אני כותב לעצמי על פתק קטן את מספר השערים שאני רוצה לכבוש באותה עונה. אבל רק אני ואחי הגדול יודעים מהו".החלוץ הישראלי החמיא למאמן תומאש לטש ("הוא איש חכם ואני לומד ממנו בכל יום") והגרמני מצדו אמר: "תורג'מן הוא החלוץ הכי טכני שלנו. עכשיו הוא צריך להוכיח את עצמו בליגה, מדי שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully